۳ شهریور ۱۳۹۲، ۹:۳۲

در گفتگو با مهر مطرح شد:

عقب نشینی سرپرست کمیته فوتسال/ نگفته بودم دبیری عذرخواهی کرده است!

عقب نشینی سرپرست کمیته فوتسال/ نگفته بودم دبیری عذرخواهی کرده است!

سرپرست کمیته فوتسال پس از مصاحبه مالک باشگاه دبیر تبریز از صحبت‌های قبلی خود عقب نشینی کرد و گفت: نگفته بودم افشین دبیری از حضور تیمش در تورنمنت فوتسال کویت اظهار پشیمانی کرده است!

به گزارش خبرنگار مهر، هفته گذشته بود که سیدرضا افتخاری در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران رسانه‌های مختلف اعلام کرد « افشین دبیری مالک باشگاه دبیری تبریز به کمیته فوتسال آمد و به دلیل حضور بدون مجوز تیمش در مسابقات فوتسال کویت عذرخواهی کرد».

این صحبت‌های افتخاری با واکنش دبیری مواجه شد تا وی سرپرست کمیته فوتسال را با این جملات مورد حمله قرار دهد: « ایشان به دلیل کهولت و سن زیاد دیگر فراموشکار شده‌اند و حرف‌های ما را درست متوجه نمی شوند. امیدوارم افتخاری این بار هم بتواند صحبت‌های خود را تکذیب کند»!

با این حال افتخاری پس از صحبت‌های دبیری از موضع خود عقب نشینی کرد. سرپرست کمیته فوتسال در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص این صحبت‌های مالک باشگاه دبیری تبریز اظهار داشت: ما هم نگفتیم دبیری عذرخواهی کرده است! ایشان گفت از اینکه بدون هماهنگی به کویت رفته‌اند، خودشان هم راضی نیستند و سعی می‌کند در کارها و برنامه‌های بعدی بیشتر با کمیته فوتسال هماهنگ باشیم!

وی درباره اینکه در جمع خبرنگاران تاکید کرده است دبیری از کمیته فوتسال عذرخواهی کرده، یادآور شد: عذرخواهی به آن معنا که صراحتا بگوید، نبود! او یک جورهایی گفت از اینکه بدون هماهنگی کمیته فوتسال رفته، پشیمان است. به هر حال این داستان دیگر تمام شده است و بهتر است به آن پرداخته نشود. ما در آستانه لیگ هستیم و باید همه دنبال این باشیم که لیگ را منظم و خوب برگزار کنیم.

سرپرست کمیته فوتسال در خصوص اضافه شدن یک مربی دروازه‌بان به تیم ملی فوتسال هم خاطرنشان کرد: قبل از تشکیل اردوهای تیم ملی، ما صد درصد یک مربی دروازه‌بان به کادر فنی اضافه خواهیم کرد. البته امیر فراشی دیگر به تیم ملی بر نمی‌گردد و ما گزینه دیگری را مد نظر داریم که در سفر تیم ملی به روسیه هم در کادر فنی حضور داشت.

افتخاری در پاسخ به این سئوال که آیا فرد دیگری هم به کادر فنی اضافه خواهد شد یا خیر، گفت: اگر شرایط فدراسیون ایجاب کند، ما یک مسئول تدارکات هم به تیم ملی اضافه می‌کنیم. قبلا فیزیوتراپ تیم کار تدارکات را هم انجام می‌داد! ولی حالا که تیم ملی به مسابقات جام جهانی کوچک برزیل می‌رود باید بیشتر به تیم ملی رسیدگی شود.

 

 

 

کد خبر 2122059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha