۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۱۳

تغییرات مدام برنامه بازی‌‌های تیم ملی فوتسال/ خسوس با سفر به تایلند مخالفت کرد

تغییرات مدام برنامه بازی‌‌های تیم ملی فوتسال/ خسوس با سفر به تایلند مخالفت کرد

در حالی که قرار بود تیم ملی فوتسال ایران برای برپایی دو بازی دوستانه با تیم ملی تایلند راهی این کشور شود، سرمربی تیم ملی ایران با این برنامه مخالفت کرد تا برگزاری بازی تدارکاتی قبل از مسابقات جام جهانی کوچک برزیل مبهم‌تر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال ایران چند هفته پیش درخواستی را برای برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی تایلند به فدراسیون این کشور ارسال کرد و از آنها خواست تا قبل از حضور ایران در مسابقات جام جهانی کوچک برزیل، به تهران سفر کند. قرار بود تایلند در روزهای سیزدهم و چهاردهم مهرماه دو بازی تدارکاتی با ایران برگزار کند ولی مسئولان فدراسیون این کشور از کمیته فوتسال ایران خواست که به جای تهران، این بازی در تایلند برگزار شود.

سید رضا افتخاری سرپرست کمیته فوتسال این درخواست را با "خسوس کاندلاس" سرمربی تیم ملی در میان گذاشت و موافقت وی را برای سفر به تایلند جلب کرد. افتخاری حتی این موضوع را در نشست خبری خود که هفته گذشته برگزار شد، اعلام کرد با این حال چندان طول نکشید که نظر کاندلاس تغییر کرد و او با حضور تیم ملی به تایلند مخالفت کرد.

در همین رابطه کمیته فوتسال مجددا درخواست اول خود را با فدراسیون تایلند در میان گذاشت تا تیم ملی این کشور برای برگزاری بازی با ایران به تهران سفر کند. تایلندی‌ها هنوز به درخواست دوم ایران پاسخ نداده‌اند. به این ترتیب برنامه بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتسال قبل از حضور در مسابقات جام جهانی کوچک پیچیده‌تر شد تا حتی این امکان هم وجود داشته باشد که ملی پوشان بدون برگزاری مسابقه دوستانه راهی برزیل شوند.

 

کد خبر 2121503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha