۲۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۵۱

خسوس کاندلاس بیان کرد:

اولویت کاری‌ام ایران است/ بازیکنان ایران پرستیژ مضاعفی به من می‌دهند

اولویت کاری‌ام ایران است/ بازیکنان ایران پرستیژ مضاعفی به من می‌دهند

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه اولویتش برای کار کردن فدراسیون فوتبال ایران است گفت: من از چند کشور به خصوص کشورهای عربی پیشنهاد دارم ولی بازیکنان ایرانی احساس پرستیژ مضاعفی به من می‌دهند و به همین خاطر کنجکاو و علاقمندم که اینجا کار کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، خسوس کاندلاس در نشست خبری خود که ظهر امروز در سالن روابط عمومی فدرسایون فوتبال برگزار شد درباره پیشنهادی که از کشورهای دیگر دارد، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: این یک بحث دو طرفه است و تا وقتی به نتیجه نرسد مشکلی حل نمی‌شود. اولویت کار من با فدراسیون ایران است و فعلاً به ایران فکر می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که از کدام کشورها پیشنهاد همکاری دارد، گفت: کشورهای عربی نزدیک به ایران یعنی جایی که پول وجود دارد. از جاهایی دیگر هم پیشنهاد دارم ولی جدیترین آنها همین اطراف است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در خصوص  اینکه آیا فقط از کشورهای آسیایی پیشنهاد دارد، تاکید کرد: آنهایی که از لحاظ اقتصادی بهتر بوده، همین اطراف ایران است. کشورهایی که دورتر هستند بحران اقتصادی به پیشنهادشان هم زده است.

وی با بیان اینکه در کنار بازیکنان ایرانی احساس پرستیژ مضاعفی دارد، خاطرنشان کرد: من هم کنجکاو و هم علاقمندم که در ایران کار کنم بیشتر از آن چه به پول نیاز داشته باشم به خاطر انگیزه‌های درونی است که اینجا هستم. من با فوتسال ایران احساس خوبی دارم.

کاندلاس در پاسخ به این سوال که آیا با وجود کم شدن قراردادش حاضر به همکاری با کمیته فوتسال ایران است،؟ یادآور شد: فعلاً در حال مذاکره هستیم و امیدوارم وضعیت بهتر شود نه بدتر. من تاکید کرده‌ام به کار در ایران علاقه دارم ولی نگفتم که در خیریه کار می‌کنم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا اردوی اسپانیا برای تیم ملی لغو شد، گفت: بازی ما با سه تیم باشگاهی اسپانیا قطعی شده بود ولی بعد از آن کمیته فوتبال اسپانیا مدعی شد که ما باید برای هر بازی پول زیادی به این تیم ها بدهیم. این در حالی است که اگر قرار باشد پولی پرداخت شود، باشگاه‌ها باید به ما پول بدهند زیرا منطقی نیست که تیم ملی یک کشور برای بازی با یک کشور دیگر پول بدهد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه اسپانیایی‌ها برای هر بازی بین سه تا 9 هزار دلار پول می‌خواستند، تصریح کرد: هزینه‌های داوری و سایر هزینه‌ها به پای ایران بود، به همین خاطر این ایده به من رسید که در منطقه سان پائلو نزدیک به فرودگاه بین‌المللی برزیل قبل از مسابقات جام جهانی کوچک اردو برگزار کنیم.

وی ادامه داد: همانطور که مطلع هستید، اسپانیا از حضور در جام جهانی کوچک منصرف شده به همین خاطر لیگ آنها مثل لیگ کشورهایی در جام جهانی کوچک هستند، تعطیل نشده است. با این حساب در تاریخ مدنظر نمی‌توانستیم با تیم‌های اسپانیایی بازی کنیم.

خسوس کاندلاس در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر جدایی رضا لک از کادر فنی تیم ملی و احتمال اضافه شدن یک دستیار جدید به تیم ملی گفت: قبل از آنکه به مسابقات داخل سالن آسیا به کره‌جنوبی برویم، لیگ متوقف بود و مربیان باشگاهی فرصت داشتند در تیم ملی کار کنند ولی حالا با شروع لیگ داستان فرق می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ شخصی به جای رضا لک به کادر فنی اضافه نمی‌شود، تاکید کرد: چون حضور مربی جدید و سازگاری وی با محیط وقت می‌برد، به صلاح نیست کسی به کادر فنی اضافه شود!

به گفته سرمربی تیم  ملی فوتسال ایران تیم ملی پیش از حضور در مسابقات جام جهانی کوچک برزیل 3 مرحله اردو در ایران و 10 روز اردو در کشور برزیل که مجموعاً شامل 30جلسه تمرین است، برگزار می‌کند.

در ادامه این نشست خبری وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر بازگشت فراشی مربی پیشین دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتبال اظهار داشت: برای مربی دروازه‌بان‌ها فعلاً به گزینه لازم نرسیده‌ایم و در این خصوص با افتخاری صحبت می‌کنیم.

خسوس همچنین در خصوص اینکه چرا حاضر است با قرار دادهای چند ماهه با تیم ملی فوتبال ایران کار کند و آیا از این شرایط راضی است، گفت: باید بدانید کار کردن در این شرایط راحت نیست ولی من هم به کارم باور داشتم و هم به بازیکنان ایرانی، درست است که فدراسیون موارد مد نظرم را نتوانست کامل کند ولی سازگاری خوبی با من داشت تا به اهدافی که مدنظرمان بود برسیم.

وی خاطرنشان کرد: این به منزله یک کارت سفید برای من است که به من جرات ریسک کردن داد تا مقابل مشکلات دوام بیاورم.

در ادامه سیدرضا افتخاری سرپرست کمیته فوتسال که کنار خسوس کاندلاس نشسته بود، در نقش خبرنگار ظاهر شد و از سرمربی تیم ملی پرسید نقش کمیته فوتسال در موفقیت‌ها چه بوده است؟، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به این پرسش گفت: تمام اعتماد روی شما بود!

وی درباره احتمال بازگشت مصطفی نظری دروازه‌بان پیشین تیم ملی که به خاطر بی‌انضباطی از اردو کنار گذاشته شده بود تاکید کرد: نظری و حسن‌زاده در یک تیم روسی هستند، من از طریق یک دوست اسپانیایی متوجه شدم که دروازه‌بان ما خوب تمرین می‌کند و آماده است. اگر نظری به همین شکل ادامه بدهد قطعاً تیم ملی جای بهترین‌ها است، البته باید از سپهر محمدی و صمیمی دروازه‌بان‌های دیگر تیم ملی هم یاد کنم که نقش خودشان را خوب انجام دادند تا از درون دروازه خاطر جمع باشیم.

خسوس کاندلاس در پایان درباره اینکه مشکل شما و نظری مثل مشکل کارلوسکی روش با مهدی رحمتی است، گفت: من رابطه‌‎ام با نظری خوب است و به یکدیگر احترام می‌گذاریم هیچوقت احساس بدی به هم نداشتیم.

کد خبر 2118702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha