۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۲۵

لطیفی خبر داد:

4هزار کیلو مواد آرایشی و بهداشتی غیر استاندارد دفن شد

4هزار کیلو مواد آرایشی و بهداشتی غیر استاندارد دفن شد

اراک - خبرگزاری مهر: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک از جمع آوری و دفن 4 هزار کیلومواد آرایشی و بهداشتی غیر استاندارد در شهر اراک خبر داد.

غلامعلی لطیفی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: روز پنج شنبه بنابر درخواست لوازم و تجهیزات پزشکی کلهر لوازم ارایشی و بهداشتی تاریخ گذشته با وزنی بیش از 3970 کیلوگرم معدوم شد.

لطیفی در ادامه تصریح کرد: مواد آرایشی و بهداشتی توسط  بازرسان مرکز بهداشت اراک جمع آوری وضبط گردیده و معدوم سازی این اقلام در حضور نماینده محترم دارایی و نماینده محترم  تجهیزات پزشکی و سازمان در مرکز دفن زباله ها به صورت بهداشتی انجام گردیده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از بازدید از از مجموعه دفع و پردازش سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد خبر داد و گفت: این بازدید با هدف تبادل تجربیات و اطلاع از اقدامات انجام شده و راهکارهای در حال اجرا فعال در زمینه مدیریت پسماندهای شهری خصوصاً در بخشهای پردازش و بازیافت ، صورت گرفت. 

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک ادامه داد: همچنین بازدید میدانی از مرکز دفع و بحث و تبادل نظر در خصوص طرح ساماندهی خاک و ضایعات ساختمانی و مدیریت پسماندهای عفونی از دیگر برنامه های این بازدید دو روزه بود.

لطیفی در پایان خاطر نشان کرد:  با اشاره به اينكه كنترل صحيح پسماندها يكي از عوامل تعيين كننده در نظافت شهر و حفظ بهداشت شهروندان محسوب مي شود و كليه كاركردهاي جامعه را از نظر اقتصادي، اجتماعي و رفاهي تحت تاثير قرار مي دهد مديريت پسماندهاي شهري را از جمله وظايف سازمان پسماند عنوان که يكي از اركان اصلي در مطلوبیت ، توسعه و مديريت شهری است.


 

 

کد خبر 2122248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha