۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۱۵

قاضی به مهر خبر داد:

افتتاح 23 پروژه عمرانی و کشاورزی شهرستان میامی در هفته دولت

افتتاح 23 پروژه عمرانی و کشاورزی شهرستان میامی در هفته دولت

میامی – خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان میامی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت گفت: این شهرستان طی هفته جاری شاهد افتتاح 23 پروژه با اعتبار 110 میلیارد ریال در زمینه های عمرانی، کشاورزی، راه و ساختمان و ... خواهد بود.

احمد قاضی در گفتگو با خبرنگار مهر، شهیدان رجایی و باهنر را نماد خدمت و خدمتگزاری به ملت ایران معرفی کرد و افزود: 100 میلیارد ریال از اعتبار پروژه های افتتاحی امسال هفته دولت در این شهرستان از محل پروژه های ملی و مابقی از اعتبارات استانی تامین شده است.

استقرار 17 اداره و 7 نمایندگی فعال در شهرستان میامی

فرماندار شهرستان میامی با اشاره به این که تاکنون 17 اداره مستقر و 7 نمایندگی در این شهرستان شروع به فعالیت کرده اند تاکید کرد: اداراتی مانند کار، تعاون و امور اجتماعی، مدیریت بهداشت، بانک مسکن، بنیاد شهد، میراث فرهنگی و ... از اداراتی هستند که نیاز مهم مردم این منطقه  بشمار می رود و به دنبال آن هستیم که در آینده نزدیک بتوانیم خبر استقرار این ادارات را به مردم عزیز این خطه بدهیم.

وی همچنین مهمترین پروژه های افتتاحی در هفته دولت را بهسازی محور میامی - شاهرود به طول 20 کیلومتر، احداث بندهای سنگ و ملات در حوزه روستای تلوبین، احداث و اصلاح باغات، سیستم آبیاری، راهسازی حد فاصل دوچیله تا زائر سرای امام جواد (ع) به طول 15کیلومتر و افتتاح مدرسه سه کلاسه روستای قدس عنوان کرد.

قاضی همچنین مهمترین برنامه های هفته دولت در شهرستان میامی را دیدار با امام جمعه، غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معزز شهدا و ایثارگران، تجلیل از شهدای دولت در شهرستان، تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان، بازدید و ملاقات عمومی با مردم تعدادی از روستاهای شهرستان اعلام کرد.

ارتباط نزدیک مردم و مسئولان در شهرستان میامی

مقام عالی دولت در شهرستان میامی با اشاره به این که ارتقاء این شهرستان برای مردم منطقه اتفاق بزرگی بود ابراز داشت: امیداوریم با این اتفاق هر روز توسعه و شکوفایی و بهره برداری بیشتر از امکانات در این منطقه با روند رو به رشد رخ دهد.

وی نزدیکی شهرستان میامی به جاده ترانزیتی، راه آهن، نزدیکی به فرودگاه، جنگل، برق، گاز و بسیاری از قابلیت هایی دیگر موجود در منطقه را یک امتیاز مهم دانست و خاطر نشان کرد: تمام تلاش خود را به کار می گیریم که بتوانیم از این منابع استفاده مطلوبی در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز این شهرستان داشته باشیم.

قاضی در خاتمه ضمن قدردانی از تعامل امام جمعه و دیگر ادارات شهرستان، اینگونه تعاملات را راهگشای مشکلات منطقه ذکر کرد و افزود: با وجود وسعت زیاد میامی و فاصله زیاد بین روستاها تا مرکز، سرکشی های مرتب مسئولان به دورترین روستاهای شهرستان قطع نشده و مردم به راحتی از نزدیک با مسئولان در ارتباط هستند و مسائل و مشکلات خود را بیان می کنند.

کد خبر 2122385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha