۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۹:۳۱

کشتی قهرمانی نوجوانان جهان - صربستان؛

اکبری به فینال رسید/ سه آزادکار ایران برای برنز می جنگند

اکبری به فینال رسید/ سه آزادکار ایران برای برنز می جنگند

در دومین روز از رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان در شهر زرنیانین صربستان علی اصغر اکبری در 100 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت و خیراله قهرمانی، علی اسماعیل پور و علی موجرلو در اوزان 46، 63 و 76 کیلوگرم برای کسب مدال برنز به میدان می‌روند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در وزن 46 كيلوگرم خيراله قهرماني در دور نخست با نتيجه 9- 2 آنتوني دويلا از ونزوئلا را شكست داد وي در دو دوم با نتيجه 8- صفر  بالاز اجيد از مجارستان را مغلوب كرد. قهرماني در دور سوم وازديم تراخاف از بلاروس را با نتيجه 6 – 1 شكست داد و به مرحله نيمه نهايي راه يافت. قهرماني در اين مرحله با نتيجه 7- 3 مقابل دارهان كالكنوف از قزاقستان شکست خورد به به دیدار رده‌بندی رفت. قهرمانی برای کسب مدال برنز باید به مصاف اصلان مینکالیوف از روسیه برود.

در وزن 54 كيلوگرم حسين خديور در دور نخست با نتيجه 5- 4 مغلوب زانابازار از مغولستان شد و با توجه به شكست اين مغولي مقابل كشتي گير اوكرايني در دور بعد، خديور از دور رقابت‌ها كنار رفت.

در وزن 63 كيلوگرم علي اسماعيل پور در دور نخست با نتيجه 4- 2 از سد ادوارد نيكوليشويلي از گرجستان گذشت وي در دور دوم انس اوشلو از تركيه را با نتيجه 3- صفر مغلوب كرد اما در دور سوم با نتيجه 8- 1 مغلوب يوهي فوجينامي از ژاپن شد اما با حضور این ژاپنی در دیدار فینال اسماعیل پور در گروه بازنده ها با نتیجه 5- 2 آنتونی مونترو از ونزوئلا را شکست داد و به دیدار رده‌بندی راه یافت. حریف وی در این دیدار باکار ایوب اف از روسیه است.

در وزن 76 كيلوگرم علي موجرلو در دور نخست با نتيجه 7 – صفر تولگا يونل از تركيه را شكست داد وي در دور دوم با نتيجه 8- صفر بوگدان پوپكوف از اوكراين را شكست داد. وي در دور سوم نيز با نتيه 3- صفر ماگومد رسول قاضي ماگمدوف از آذربايجان را مغلوب كرد و به ديدار نيمه نهايي راه يافت. وي در اين ديدار با نتیجه 2- 2 مغلوب باتيربك تكاكولوف از روسيه شد و به دیدار رده‌بندی رفت. موجرلو برای کسب مدال برنز به مصاف بو نیکال از آمریکا می‌رود.

و در وزن 100 كيلوگرم علي اصغر اكبري در دور نخست با نتيجه 7- صفر يوسپ حسن اف از قزاقستان را از پيش رو برداشت وي در دور سوم مقابل ارن دورشون از تركيه با نتيجه 4- 2 شکست داد. اکبری در دیدار نیمه نهایی نیز با نتیجه 5- 1 تورخان قربان اف از آذربایجان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در دیدار نهایی زائور کوتچیف از روسیه است.
 

کد خبر 2122732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha