۳ شهریور ۱۳۹۲، ۲۱:۵۷

كشتي قهرماني نوجوانان جهان - صربستان؛

آزادكاران نوجوان ایران بر سكوي سوم جهان ايستادند

آزادكاران نوجوان ایران بر سكوي سوم جهان ايستادند

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان امشب در حالي در صربستان به پايان رسيد كه تیم ایران با کسب سه مدال نقره و دو برنز بر سكوي سوم دنيا ايستاد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم كشتي آزاد نوجوانان ایران در پايان رقابتهاي جهاني صربستان توانست با کسب سه مدال نقره و دو برنز و دو عنوان پنجمی و با کسب 56 امتیاز به عنوان سوم تیمی دست یافت. تیم‌های روسیه و آذربایجان نیز به ترتیب با 85 و 66 امتیاز عنوان های اول و دوم را از آن خود کردند و تیم هند نیز با 51 امتیاز چهارم شد.

بر اين اساس در وزن 100 كيلوگرم این رقابت‌ها علي اصغر اكبري در دور نخست با نتيجه 7- صفر يوسپ حسن اف از قزاقستان را از پيش رو برداشت وي در دور سوم مقابل ارن دورشون از تركيه با نتيجه 4- 2 شکست داد.

اکبری در دیدار نیمه نهایی نیز با نتیجه 5- 1 تورخان قربان اف از آذربایجان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار نهایی با نتیجه نزدیک 6- 7 مغلوب زائور کوتچیف از روسیه شد و به مدال نقره رسید.

در دیدار های امروز خیراله قهرمانی و علی موجرلو در اوزان 46 و 76 کیلوگرم به مدال برنز رسیدند، علی اسماعیل‌پور در وزن 63 کیلوگرم پنجم شد و حسین خدیور در وزن 54 کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در مسابقات روز نخست نیز یونس امامی نماینده وزن 42 کیلوگرم و کامران قاسم پور آزادکار وزن 69 کیلوگرم کشورمان صاحب مدال نقره شدند و حسین شهبازی در وزن 85 کیلوگرم به مقام پنجم رسید.

کد خبر 2122806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha