۳ شهریور ۱۳۹۲، ۲۱:۵۵

امیرحسین صادقی:

ما استقلال هستیم و سرمربی‌مان قلعه‌نویی/ برنامه‌ریزی لیگ به ما فشار می‌آورد

ما استقلال هستیم و سرمربی‌مان قلعه‌نویی/ برنامه‌ریزی لیگ به ما فشار می‌آورد

مدافع ملی پوش تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه سه بازیکن این تیم با گرفتگی عضلات پا مواجه شدند تاکید کرد: ما استقلال هستیم و سرمربی‌مان قلعه نویی، اما باید عنوان کنم این برنامه ریزی لیگ به ما خیلی فشار می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین صادقی در پایان تیم‌های استقلال و راه آهن سورینت که شامگاه امروز یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و با برتری 3 بر یک آبی پوشان به پایان رسید در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم. در نیمه اول هدف ما حفظ توپ بود که به آن رسیدیم اما در نیمه دوم برای دقایقی کنترل بازی از دست ما خارج شد که در همان زمان گل خوردیم.

وی افزود: با تعویض‌هایی که قلعه نویی انجام داد توانستیم دو بار دیگر به گل دست پیدا کنیم راه آهن تیم جوان و دونده ای است اما باید عنوان کنم ما هم استقلال هستیم و سرمربی‌مان امیر قلعه نویی.

وی با اشاره به مصدومیت جزیی بازیکنان استقلال عنوان کرد: سه بازیکن ما پایشان گرفته و در رختکن تحت مداوا قرار گرفتند امیدوارم برنامه دربی به استقلال لطمه بیشتری وارد نکنند. ما واقع تحت فشار هستیم.

صادقی ادامه داد: هر چند سال یکبار معمولا یک تیم از ایران به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا می رسد و باید همه کمک کنند تا استقلال به فینال این مسابقات راه یابد چرا که در این صورت به رشد فوتبال کشورمان کمک می کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال از نظر بدنی ضعیف است تصریح کرد: ما از نظر بدنی ضعیف نیستیم فشار لیگ زیاد است. استقلال 7 بازیکن ملی پوش و 8 بازیکن جدید این تیم تنها یک ماه مانده به مسابقات به جمع ما اضافه شدند این موضوع باعث شده به مشکل بر بخوریم ولی به مرور بهتر می شویم.

کد خبر 2122805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha