۳ شهریور ۱۳۹۲، ۲۱:۴۲

قلعه‌نویی پس از برد استقلال:

برخی بازیکنان را که می‌بینم خجالت‌زده می‌شوم/ نسبت به قبل بهتر بودیم

برخی بازیکنان را که می‌بینم خجالت‌زده می‌شوم/ نسبت به قبل بهتر بودیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر راه آهن سورینت به انتقاد از وضعیت مالی این تیم پرداخت و با بیان اینکه از روی برخی بازیکنان و اعضای کادر فنی تیمش خجالت زده است، گفت: هرچند هنوز استقلال با تیم مد نظر من فاصله دارد اما نسبت به دیدارهای گذشته عملکرد بهتری داشتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی که پس از پیروزی 3 بر یک یکشنبه شب تیمش برابر راه آهن در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: خدا را شکر که توانستیم بعد از بازی در لیگ قهرمانان آسیا از نظر بدنی بازیکنان را ریکاوری کنیم اما خستگی در ساق هایشان مشخص بود.

وی با تمجید از عملکرد بازیکنانش تصریح کرد: به غیرت آنها که با شرف بازی می کنند تبریک می گویم. ما از پارسال تا حالا نفری 7 - 8 میلیون پاداش نگرفته ایم اما همه دارند خالصانه کار می کنند و مردانه به خاطر مردم بازی می کنند. من وقتی برخی از بازیکنان و همکارانم را می‌بینم خجالت زده می شوم چون من قلعه نویی نمی توانم برایشان کاری کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد دیدار با راه آهن نیز خاطرنشان کرد: بازی خوبی بود. ما روی یک موقعیت معمولی گل خوردیم. بعد از آن شروع خوبی داشتیم. نیمه دوم تغییرات داشتیم و بعد از گل راه آهن بازهم تغییراتی ایجاد کردیم و موفق شدیم سه امتیاز را بگیریم. اعتقاد دارم نسبت به دیدارهای قبل کمی بهتر بازی کردیم اما هنوز با استقلالی که مد نظر ماست فاصله داریم.

وی در پاسخ به پرسشی در مورد عملکرد جواد نکونام گفت: نکونام و بقیه بازیکنان بزرگی هستند اما چون بازیکنان ملی پوش ما خوب استراحت و ریکاوری نکرده بودند شرایط سختی داشتند. من این حرف ها را الان دارم می زنم که برده ایم. اگر این بازیکنان از نظر بدنی خوب باشند طبیعتا با کیفیت تر بازی می کنند. البته بازی به بازی دارند بهتر می شوند اما این برنامه ریزی به ما ضربه می زند. می توانستند این بازی را دوشنبه بیندازند. همه تیم های لیگی جمعه بازی کردند و شش روز استراحت می کنند اما ما که آسیایی هستیم باید هر چهار روز یکبار بازی کنیم.

قلعه نویی در مورد دیدار با استقلال اهواز و پرسپولیس گفت: امیدوارم بازی ما را به جای پنجشنبه روز جمعه بیندازند. اگر نکنند کم لطفی کرده اند. همه تیم ها بین بازی هایشان یک هفته فاصله است. از سازمان لیگ تشکر می کنیم که شاید این خواسته ما را محقق کند. اینها در برنامه ریزی اشتباه کردند چرا که فکر می کردند چهار نماینده آسیایی داریم اما تا اسفند ماه فقط ما نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

امیر قلعه نویی در پایان پیرامون اظهار نظر رئیس مسابقات لیگ برتر که گفته برنامه مسابقات تا هفته یازدهم را اعلام خواهیم کرد گفت: باید برنامه ادامه رقابت های لیگ برتر را ببینیم. اگر دیدیم که به تیم ما فشار می آید از آقای تاج خواهش می کنیم ورود کند و این مشکل را برطرف کند.

کد خبر 2122807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha