۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۰۹

در گفتگو با مهر عنوان شد:

موضع سازمان لیگ تغییر کرده بود/ از لغو قرارداد توپ‌ها منصرف شدیم!

موضع سازمان لیگ تغییر کرده بود/ از لغو قرارداد توپ‌ها منصرف شدیم!

نماینده بخش خاورمیانه آل اشپورت می‌گوید جلسه‌اش با مهدی تاج سرپرست سازمان لیگ مثبت بوده و به خاطر تغییر موضع این سازمان از لغو قرارداد توپ‌ها منصرف شده است!

وحید جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص جلسه روز یکشنبه خود با مهدی تاج سرپرست سازمان لیگ در رابطه با توپ‌های لیگ برتر با بیان مطلب فوق اظهار داشت: قصد ما این بود که با سازمان لیگ برای در اختیار قرار دادن توپ‌ها، قطع همکاری کنیم ولی وقتی صحبت‌های تاج را شنیدم، نظرم عوض شد!

وی با رضایت بخش دانستن جلسه‌اش با تاج، تاکید کرد: فعلا تصمیم گرفتیم که رابطه‌مان را با سازمان لیگ قطع نکنیم و همانند گذشته به همکاری‌مان ادامه بدهیم. البته مذاکرات همچنان ادامه دارد و باید یکی، دو جلسه دیگر هم با سازمان لیگ جلسه داشته باشیم تا مطمئن شویم که مشکلی پیش نمی‌آید.

نماینده بخش خاورمیانه آل اشپورت ادامه داد: البته من هم به تاج قول دادم که با شرکت آلمانی صحبت و آنها را متقاعد کنم که این قرارداد را ادامه بدهیم چون آنها از این وضعیت ناراضی بودند.

جعفری در پایان در پاسخ به سئوالی مبنی بر تغییر برند لباس‌های استقلال بعد از لغو قرارداد آل اشپورت هم گفت: این خبر شایعه بود؛ استقلال هنوز با برند دیگری قرارداد امضا نکرده است. به هر حال من به خاطر علاقه‌ای که به امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال دارم، گفتم هر لباسی دوست دارند، بپوشند. دوست نداشتم استقلال که تیم مورد علاقه خودم است به خاطر لباس‌ها نتیجه نگیرد.

کد خبر 2122927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha