۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۴۱

ساعتی قبل/

کنفرانس سالانه فیزیک ایران در دانشگاه بیرجند آغاز شد

کنفرانس سالانه فیزیک ایران در دانشگاه بیرجند آغاز شد

بیرجند – خبرگزاری مهر: با حضور رئیس انجمن فیزیک ایران و جمعی از اساتید و پژوهشگران کنفرانس سالانه فیزیک به میزبانی دانشگاه بیرجند آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دبیرکمیته اجرایی بیست نهمین همایش ملی فیزیک صبح دوشنبه در مراسم افتتاحیه این کنفرانس با بیان این  بیش از 835 مقله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است، گفت: از میان این مقالات تعداد 601 مقاله برای حضور در این همایش پذیرش شده است.

محمد مهدی فیروز آبادی بیان کرد: از مجموع مقالات پذیرش شده  64  مقاله به صورت سخنرانی و 538  به صورت پوستر در این همایشارائه خواهد شد.

وی گفت: مقالات پذیرفته  شده در این همایش علاوه بر انعکاس در مجله و خبرنامه فیزیک دانشگاه  در نشریات بین المللی نیز به چاپ خواهد رسید.

دبیرکمیته اجرایی بیست نهمین همایش ملی  فیزیک دانشگاه بیرجند با بیان این که  بیش از 700 نفر برای حضور در این همایش دعوت شده اند، گفت: این همایش در مدت چهار  روز مقالات و آثار رسیده را مورد بررسی قرار خواهد داد.

وی همچنین ازبرگزاری  نشست های تخصصی فیزیک و نانو برای دانشجویان، اساتید و پژوهشگران خبرداد و یادآورشد: بازدید از مکان های فرهنگی استان و رصدخانه دکتر مجتهدی از برنامه های حاشیه ای این همایش برای شرکت کنندگان است.

فرهنگ لران دبیرکمیته علمی  همایش نیز در این مراسم از داوری مقالات پذیرفته شده توسط 30 نفر از اساتید و پژوهشگران برتر عرصه فیزیک خبرداد.

وی افزود: آثار رسیده به این همایش در قالب سخنرانی های مختلف و در کارگاه های تخصصی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دبیر کمیته علمی این همایش از چاپ مقالات در نشریه فیزیک خبرداد و گفت: این همایش تاثیر فوق العاده ای در پیشرفت علمی کشور خواهد داشت.

لران یادآورشد:فهرست مقاله ارسال شده در قالب یک دفترچه تدوین شده  و در اختیار شرکت کنندگان وعلاقمندان عرصه فیزیک قرار گرفته است.

کد خبر 2123149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha