۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۴:۳۴

امید نمازی بیان کرد:

اردوی بعدی تیم ملی در تهران تشکیل می‌شود/ کی‌روش کسالت دارد

اردوی بعدی تیم ملی در تهران تشکیل می‌شود/ کی‌روش کسالت دارد

مربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه از لغو اردوی تیم در پرتغال ناراحت است، گفت: اردوی بعدی ما قطعا در تهران است که در آستانه جام ملت‌های آسیا خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، امید نمازی ظهر امروز دوشنبه در جلسه‌ای با مهدی تاج سرپرست سازمان لیگ حاضر شد و برنامه‌های تیم ملی را با تاج مرور کرد. این در حالی بود که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی در این جلسه غایب بود. 

نمازی پس از این جلسه در جمع خبرنگاران درباره علت غیبت کارلوس کی‌روش اظهار داشت: کی‌روش به خاطر کسالتی که دارد به این جلسه نیامد. او روز گذشته و در جریان بازی استقلال با راه آهن هم که به ورزشگاه رفته بود، حال مساعدی نداشت ولی بعدا جلساتی در سازمان لیگ خواهد داشت.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر لغو اردوی تیم ملی در پرتغال، تاکید کرد: ما 100 درصد از این موضوع ناراحت هستیم ولی این مشکل به این خاطر ایجاد شده که از فدراسیون حمایت نشده است. امیدواریم در آینه از تیم ملی به خوبی حمایت شود تا شاهد این مشکلات نباشیم.

مربی تیم ملی درباره نتیجه جلسه‌اش با مهدی تاج، خاطرنشان کرد: به خاطر لغو اردوی تیم ملی جلسه‌ای برای هماهنگی اردوهای تیم ملی و مسابقات لیگ در هفته‌های بعد برگزار کردیم. بر این اساس اردوی بعدی تیم ملی در تهران تشکیل می‌شود ما قطعا در تهران است که در آستانه یکی از مسابقاتمان در جام ملت‌های آسیا خواهد بود.

کد خبر 2123307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha