۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۷:۳۳

مظفر:

17 فروند بالگرد عملیات امداد هوایی در کشور را انجام می دهند

17 فروند بالگرد عملیات امداد هوایی در کشور را انجام می دهند

قزوین - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: با استقرار 13 پایگاه امداد هوایی در کشور و 17 بالگرد ماموریت های امداد هوایی در حوادث اضطراری در سراسر کشور تحت پوشش قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود مظفر ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح پایگاه امداد و نجات هوایی قزوین که در فرودگاه هوایی خدمات ویژه برگزار شد اظهارداشت: مردم بهترین پشتیبان فعالیت های هلال احمر هستند و تداوم و موفقیت های این نهاد در گرو مشارکت های گسترده مردم بوده است.


وی افزود: خوشبختانه تعامل و ارتباط نزدیک جمعیت هلال احمر با مردم به گونه ای بوده که تاکنون هیچ حزب و گروهی نتوانستند این پشتوانه عظیم مردمی را از هلال احمر جدا کنند.

مظفر بیان کرد: رمز موفقیت جمعیت هلال احمر داشتن نیروی مردمی و امدادگران جوانی است که به صورت داوطلبانه زمان و زندگی خود را صرف خدمت رسانی به مردم کرده اند.
 
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر بیان کرد: حوادث از مسائلی است که نمی‌دانیم کی و کجا اتفاق می‌افتد و این جزء اسرار آفرینش است که برای رشد و تکامل ما و کمک به یکیدگر لازم است و از این رو باید همواره خود را به تجهیزات روز مجهز کنیم.

وی عنوان کرد: باید به گونه ‌ای عمل کنیم که تجهیزات امداد و نجات هوایی همانند امداد و نجات زمینی توسعه یابد و به جایی برسیم که در هر استان پایگاه امداد و نجات هوایی مستقر باشد و در کوتاهترین زمان ممکن بتوانیم کار خدمات رسانی را انجام دهیم.



مظفر تصریح کرد: کار جستجوی هوایی یک فن و مهارت است و نیاز به توجه خاص و ویژه دارد و در این مدت نیز نشان داده ایم که می توانیم در بخش امداد هوایی با سرعت و موفقیت عمل کنیم.

وی یادآورشد: برای افزایش سرعت عملیات امداد رسانی لازم است تا در هر استان یک آشیانه بالگرد و پایگاه امداد و نجات هوایی احداث شود که در این راستا استان قزوین به دلیل موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در مسیر مواصلاتی 11 استان کشور و بالا بودن حوادث جاده ای در این منطقه راه اندازی پایگاه هوایی در قزوین از ضروریات بود که خوشبختانه امروز محقق شد.

وی همچنین در پایان از استانداری، مدیریت بحران و شهرداری قزوین برای تعامل خوب خود برای ایجاد پایگاه امداد و نجات هوایی در قزوین تشکر کرد.

کد خبر 2123433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha