۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۲۹

راه آهن – گسترش فولاد؛ آبی ها در پی جبران

راه آهن – گسترش فولاد؛ آبی ها در پی جبران

تبریز – خبرگزاری مهر: تیم فوتبال گسترش فولاد در شرایطی با هدف جبران شکست هفته قبل خود در لیگ برتر به میهمانی تیم راه آهن تهران می رود که این تیم تهرانی سه بازی قبلی خود را به حریفان واگذار کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، هفتمین هفته از سری رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور عصر جمعه با انجام هفت دیدار باقی مانده خاتمه می یابد که طی ان در دیداری که بین تیم های میانه جدولی انجام خواهد یافت، تیم گسترش فولاد به مصاف تیم راه آهن می رود.

گسترش فولاد که هفته گذشته در تبریز به میهمان پائین جدولی اش باخت تا اولین شکست این تیم در فصل جاری به ثبت برسد، این هفته باید برابر تیمی دیگر از نیمه پائینی جدول به میدان برود. گسترشی ها که تا به اینجای کار نتایج نسبتا خوبی را کسب کرده اند، چنانچه موفق به کسب امتیاز از زمین تیم راه اهن شوند می توانند موقعیت خود در میانه های جدول را حفظ کرده و با امیدواری بیشتری به بازی های بعدی شان فکر کنند.

شاگردان خطیبی البته در طول هفته تمرینات خوبی را سپری کرده اند و امیدوارند تا بتوانند با دست پر از تهران به تبریز بازگردند.

گسترش فولاد هم اکنون با شش امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد که در صورت پیروزی برابر راه آهن، در بهترین حالت ممکن می تواند تا رده هفتم بالاتر بیاید. این تیم اما چنانچه از این دیدار بیرون از خانه دست خالی خارج شود سقوط چند پله ای می تواند در انتظار آبی های تبریز باشد.

اما تیم راه آهن تهران که تا به اینجای کار نتوانسته با منصور ابراهیم زاده نتایج جالبی کسب کند، در این بازی به دنبال کسب حداکثر امتیاز مصاف با گسترش فولاد خواهد بود. این تیم به واسطه میزبانی و با انگیزه اینکه از بین تیم های پائین جدولی جدا شود، در تلاش خواهد بود تا دومین برد خانگی اش را جشن بگیرد.

تیم راه اهن تا پیش از مصاف با گسترش فولاد پنج امتیاز از شش بازی خود اندوخته است. این تیم در هفته برابر تیم مس کرمان صفر صفر متوقف شد اما در هفته دوم نتیجه ای فوق العاده رقم زد و توانست تیم سایپا را با سه گل در خانه حریف شکست دهد. راه اهن در هفته سوم دومین تساوی صفر – صفر خانگی اش را تجربه کرد و در هفته چهارم نیز اولین شکست این تیم با نتیجه دو بر یک در خانه تیم نفت تهران رقم خورد.

شاگردان ابراهیم زاده اولین باخت خانگی و دومین شکست متوالی شان را هم برابر تیم فولاد خوزستان، صدرنشین رقابتها تجربه کردندو انها هفته گذشته با قبول شکست سه بر یک برابر استقلال تهران در ورزشگاه آزادی، به شکست های متوالی شان تداوم بخشیدند تا سیر نزولی چشمگیری در جدول داشته باشند.

راه آهن اما اکنون پس از سه باخت پی در پی، این بار برابر تیم گسترش فولاد به میدان خواهد رفت و باید دید که شاگردان خطیبی می توانند چهارمین باخت متوالی راه آهنی ها را رقم بزنند یا خیر.

گسترش فولاد هم اکنون با شش امتیاز در رده نهم و راه اهن با پنج امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفته است.

دیدار دو تیم از ساعت 19:30 روز جمعه هشتم شهریور به میزبانی تیم راه آهن برگزار خواهد شد.

کد خبر 2123803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha