۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۵:۰۴

رسول خطیبی:

هدف ما بازیکن‌سازی و جوانگرایی در تبریز است/ بازی سختی با راه‌آهن داریم

هدف ما بازیکن‌سازی و جوانگرایی در تبریز است/ بازی سختی با راه‌آهن داریم

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه هدف این باشگاه بازیکن‌سازی است، گفت: فردا با پیروزی مقابل راه‌آهن شکست هفته پیش خودمان را برابر داماش جبران خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار این تیم قبل مقابل مقابل راه‌آهن سورینت ضمن بیان این مطلب افزود: در مورد بازی باید بگویم که هم برای ما و هم برای راه‌آهن دیدار سختی خواهد بود. هر دو تیم امتیازات بازی گذشته را از دست داده‌ایم و تمام تلاشمان کسب 3 امتیاز این دیدار است.

وی در خصوص ایراداتی که به خط دفاعی گسترش فولاد گرفته می‌شود، گفت: طبیعی است که هر تیمی هجومی بازی می‌کند از لحاظ دفاعی کمی دچار مشکل می‌شود. ما به دنبال این هستیم که این نقیصه را برطرف کنیم و در تلاشیم تا با یک بازیکن خارجی خوب بتوانیم این مشکل را از بین ببریم.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز در ادامه صحبت‌هایش با خبرنگاران خاطرنشان کرد: یک هفته قبل از شروع فصل شهریار شیروان به دلیل سرباز بودن از ما جدا شد و ما از همین نقطه ضربه خوردیم و تلاش می‌کنیم تا این نقیصه را تا هفته یازدهم برطرف کنیم.

خطیبی در خصوص اینکه فاصله تیم گسترش فولاد تبریز با سایر تیم‌های دیگر بسیار زیاد است، گفت: باشگاه ما یک هدف خاص را دنبال می‌کند و آن هم بازیکن‌سازی و جوان‌گرایی برای فوتبال تبریز است.  زمانی که در ما در لیگ یک حضور داشتیم، هدفمان صعود به لیگ برتر نبود و تنها به دنبال بازیکن‌سازی بودیم اما با تلاش بچه‌ها موفق شدیم به لیگ برتر نیز صعود کنیم.

وی تاکید کرد: ما جزو پنج تیم در فوتبال ایران هستیم که بیشترین موقعیت گلزنی را خلق کرده‌ایم و توانسته‌ایم 24 موقعیت خلق کنیم که فکر نمی‌کنم سایر تیم‌ها در این چند هفته چنین کاری انجام داده باشند. ما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد، تا بتوانیم در لیگ برتر امسال موفق باشیم.

کد خبر 2125492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha