۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۳۳

مهدی محمدنبی در گفتگو با مهر:

نوجوانان شانس صعود به مرحله حذفی را دارند/ بعید است با برزیل بازی کنیم

نوجوانان شانس صعود به مرحله حذفی را دارند/ بعید است با برزیل بازی کنیم

دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به قرعه خوب تیم فوتبال زیر 17 سال ایران در جام جهانی امارات گفت: شاگردان دوستی‌مهر اگر در بازی نخست مقابل آرژانتین نتیجه خوبی را بدست آورند، شانس صعود به مرحله بعد را بدست می‌آورد.

مهدی محمدنبی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد گروه تیم فوتبال زیر 17 سال ایران در جام جهانی نوجوانان جهان ضمن بیان مطلب فوق گفت: به نظرم تیم نوجوانان ایران با قرعه خوبی مواجه شده است. اگر در بازی نخست مقابل آرژانتین شکست نخورده و نتیجه خوبی را بدست آوریم، شانس صعود به مرحله بعد را بدست می‌آورد زیرا این شانس را دارد که در دو دیدار بعدی موفق ظاهر شده و به پیروزی دست یابد.

وی در ادامه افزود: تمام 24 تیم حاضر در جام جهانی نوجوانان جزو بهترین تیم‌های دنیا در این رده سنی هستند و هیچ تیمی را نمی‌ توان دست‌کم گرفت اما به نظرم با این قرعه شرایط برای صعود تیم ایران به مرحله بعد مساعد است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران برگزاری مسابقات در شهر دبی را یک اتفاق مثبت برای تیم نوجوانان دانست و افزود: از نظر حضور هواداران در ورزشگاه برای حمایت تیم فکر می‌کنم پیمانه نوجوانان ایران پُرتر از همه تیم‌هاست. قطعا پُر بودن سکوها و تشویق بازیکنان، به تیم ایران کمک می‌کند در مسابقاتی که پیش رو دارد، شانس بیشتری برای کسب موفقیت داشته باشد که در مجموع این حمایت‌ها به سود این تیم خواهد بود.

وی با بیان اینکه حتما باید پیش از این مسابقات جام جهانی، تیم نوجوانان اردویی را در اروپا برگزار کرده و چند دیدار تدارکاتی برای شبیه‌سازی با تیم‌های اروپا یا آمریکای شمالی یا جنوبی برگزار کند، افزود: این دیدارها کمک می‌کند بازیکنان تیم نوجوانان با شرایط و سبک بازی این تیم‌ها بیشتر آشنا شوند.

نبی در این خصوص اضافه کرد: به همین خاطر مسئولان فدراسیون فوتبال تلاش می‌کنند تیم نوجوانان بتواند اردوی خود را در آلمان برگزار کند. همچنین با برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم‌هایی همچون تونس، ونزوئلا و ... با آمادگی کامل در این رقابتها به میدان برود.

وی در ادامه یادآور شد: علی دوستی‌مهر و همکارانش تیم خوبی را آماده کرده‌اند و امیدواریم با تلاش‌های آنها و حمایت مسئولان این تیم به خوبی برای حضور در جام جهانی آماده شود و نتایج خوبی را در این رقابتها به دست آورد، هر چند پیش بینی نتایج خصوصا در رده نوجوانان بسیار سخت است اما هدف و تلاش همه این است که تیم بتواند در گام نخست به مرحله بعدی صعود کند.

دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران در پایان در مورد اینکه برزیل با امارات همگروه شده و آیا این مسئله باعث می‌شود مسئولان تیم نوجوانان برزیل برای شبیه‌سازی با تیم امارات خواستار دیدار تدارکاتی با نوجوانان ایران شوند، گفت: بعید می‌دانم چنین اتفاقی بیفتد ما با ونزوئلا رایزنی کردیم که یک تیم آمریکای جنوبی است، البته سعی می‌کنیم با برگزاری دیدارهای تدارکاتی مناسب تیم نوجوانان با آمادگی کامل در جام جهانی حضور یابد.

کد خبر 2123808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha