۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۴:۳۸

گزارش خبری:

جدال سرخابی‌های اهواز و پایتخت/ نوار ناکامی‌های استقلال خوزستان قطع می‌شود؟

جدال سرخابی‌های اهواز و پایتخت/ نوار ناکامی‌های استقلال خوزستان قطع می‌شود؟

اهواز - خبرگزاری مهر: تیم‌های استان خوزستان در ادامه بازی‌های خود در مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور این هفته به مصاف تیم‌های پرطرفدار پایتخت می‌روند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم استقلال خوزستان پس از کسب سه شکست متوالی مقابل تیمهای ملوان بندرانزلی، نفت تهران و فولاد خوزستان در هفتمین بازی خود ساعت 19 روز هفتم شهریور در ورزشگاه تختی اهواز میزبان تیم استقلال تهران خواهد بود.

آبی پوشان پایتخت که در استان خوزستان از طرفدران بی شماری برخوردار هستند، همیشه اهواز را خانه دوم خود می دانند و همین مسئله بر مشکلات تیم تازه لیگ برتری شده استقلال خوزستان ویسی خواهد افزود.

عبدالله ویسی که به علت کسب نتایج ضعیف از سوی هواداران تیم خود تحت فشار است، به دنبال کسب پیروزی در مقابل مردان امیر قلعه نویی است تا شاید با جمع آوری امتیازات کامل این بازی خانگی از بار فشار منتقدان خود نجات پیدا کند.

محرومیت سهراب بختیاری زاده، در بازی پنج‌شنبه خبر بسیار خوشحال کننده‌ای برای امیر قلعه نویی و یارانش است. بازیکنی که در هفته های اخیر عصای دست عبدالله ویسی در مستطیل سبز بود. مدافعی که با استفاده از تجربیات بالای خود، بازیکنان جوان تیم استقلال خوزستان را در زمین بازی راهنمایی می کرد.

بازی مقابل استقلال تهران برای میلاد میداوودی مهاجم تیم استقلال خوزستان، یک بازی خاص و ویژه محسوب می شود. میداوودی می خواهد شایستگی های خود را به امیر قلعه نویی و باشگاه استقلال تهران ثابت کند. بازیکنی که در نیم فصل نخست فصل گذشته خیلی راحت از تیم استقلال تهران کنار گذاشته شد.

انگیزه بالای ایمان مبعلی و مهدی خیری که در مقابل تیم سابق خود قرار می گیرند می تواند مدد رسان تیم استقلال خوزستان باشد. بازیکنان با تجربه ای که در کنار عادل کلاه کج، حسین کعبی با تسلط بر میانه میدان و مهار کردن بازیکنانی همچون جواد نکونام، پژمان نوری و سیاوش اکبرپور می توانند برنامه های تاکتیکی میهمان خود را خنثی کنند.

عبدالله ویسی قبل از هر نکته ای باید به فکر مهار خط حمله استقلال تهران باشد، جایی که هم اکنون با 13 گل زده در شش بازی صاحب بهترین خط حمله لیگ سیزدهم است.

باید به انتظار نشست و دید جانشینان سهراب بختیاری زاده و محمد طیبی بازیکنان محروم استقلال خوزستان، می توانند جای خالی این نفرات را به خوبی پر کنند و موفق به مهار مهاجمانی همچون محمد قاضی، فرهاد مجیدی و آرش برهانی شوند.

پیروزی احتمالی استقلال خوزستان مقابل یاران امیر قلعه نویی، ضمن خارج کردن آبی پوشان اهوازی، از شرایط بحرانی به فولاد خوزستان نیز کمک شایانی کند.

توقف استقلال تهران در اهواز و پیروزی تیم فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس تهران، سرخ پوشان اهوازی را با اختلاف امتیاز بیشتری نسبت به استقلال تهران در صدرجدول رده بندی مسابقات نگه خواهد داشت.

پس از بازی تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال تهران در اهواز، همه نگاه های فوتبالدوستان خوزستانی به نبرد روز هشتم شهریور در ورزشگاه آزادی تهران است، جایی که تیم فولاد خوزستان از ساعت 19 رو در روی تیم علی دایی قرارمی گیرد. دیداری که عیار واقعی تیم حسین فرکی را می تواند مشخص کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به اینکه به پیروزی مقابل تیم استقلال تهران نیاز شدیدی داریم، گفت: برای خارج شدن از شرایط بحرانی که در آن قرار داریم باید امتیازات کامل این بازی خانگی را کسب کنیم تا از قعر جدول رده بندی فاصله بگیریم.

عبدالله ویسی با بیان اینکه تیم استقلال تهران از نظر روحی روانی نسبت به تیم ما در وضعیت بهتری است، افزود: تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا با ارایه یک بازی خوب و زیبا از این دیدار امتیاز بگیریم و بسیار امیداورم تیم استقلال را در خانه شکست دهیم.

وی در خصوص غایبان تیم استقلال خوزستان مقابل تیم استقلال تهران گفت: در این بازی سهراب بختیاری زاده، محمد طیبی را به علت محرومیت، حامد محمودی و ادریس ترائوره  را به علت مصدومیت دراختیار نداریم.

کد خبر 2124056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha