۵ شهریور ۱۳۹۲، ۲۰:۰۰

قلعه‌نویی پس از عقب انداختن بازی استقلال:

سازمان لیگ نشان داد کاملا حرفه‌ای است/ اولویت فوتبال باید استقلال باشد

سازمان لیگ نشان داد کاملا حرفه‌ای است/ اولویت فوتبال باید استقلال باشد

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به عقب انداختن دیدار این تیم با همنام خوزستانی در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر گفت: سازمان لیگ با این اقدامش نشان داد کاملا حرفه ای است. به نظر من الان که تیم ملی اردویی ندارد و استقلال نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست، اولویت فوتبال باید استقلال باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی پس از تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران به آخرین وضعیت این تیم اشاره کرد و گفت: شرایط بدی نداریم. البته ایده ال هم نیست. مشکلات مالی همچنان دغدغه اصلی ماست که مسئولان در تلاشند تا این مشکلات را حل کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد به تعویق افتادن دیدار این تیم برابر استقلال خوزستان که قرار بود روز پنجشنبه برگزار شود و به روز شنبه موکول شد گفت: باید از سازمان لیگ تشکر کنم. آنها شرایط استقلال را درک کردند و نشان دادند که سازمانی حرفه ایست. از باشگاه استقلال خوزستان هم تشکر می کنم. عبدالله ویسی با این کارش نشان داد که یک مربی حرفه ای است و اصل فیرپلی را به خوبی رعایت می کند.

قلعه نویی در پاسخ به این پرسش که کفاشیان گفته باید اولویت یا یاشگاه ها باشند یا تیم ملی، نظر شما در این مورد چیست گفت: وقتی که برنامه ریزی باشد دیگر نباید سراغ اولویت ها برویم. شاید آقای کفاشیان ایرانی در این مورد نظر داده است. به نظر من الان باید استقلال اولویت باشد چرا که تیم ملی برنامه ای ندارد و همه دنبال نتایج استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هستند. الان همه باید نگاه استقلالی داشته باشند.

وی ادامه داد: اینکه چنین ماجرایی پیش آمده مقصر کفاشیان نیست. ایشان مدیریت موفقی داشته و چند تیم ما به جام جهانی راه پیدا کرده است. الان هزینه ها نسبت به چند سال قبل چندین برابر شده و زندگی برای همه سخت شده است.

سرمربی آبی پوشان تهران در مورد غیبت رحمتی و حیدری در تمرین استقلال نیز گفت: ما به برخی بازیکنانی که از نظر جسمانی شرایط متفاوت تری دارند مرخصی فعال می دهیم و به برخی استراحت کامل. بالاخره شرایط جسمانی حیدری با عمران زاده متفاوت است و مجبور است بیشتر استراحت کند. ما برای بازی پیش رو فرهاد مجیدی را هم به علت مصدومیت در اختیار نداریم.

کد خبر 2124354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha