۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۸:۳۷

کریم بوستانی:

استقلال خوزستان بازیکنان باتجربه‌ای دارد

 استقلال خوزستان بازیکنان باتجربه‌ای دارد

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که تیم استقلال صنعتی خوزستان سال اول خود را در لیگ برتر سپری می‌کند، تاکید کرد: نباید به صرف تازه وارد بودن این تیم را ضعیف دانست چرا که این تیم بازیکنان با تجربه زیادی دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، کریم بوستانی، در خصوص شرایط این تیم برای دیدار مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تیمی‌مان خوب است. به هر حال بازی‌های خارج از خانه سختی خاص خود را دارد اما ان‌شاءالله با تلاش و همدلی بچه‌ها بتوانیم به 3 امتیاز این بازی هم برسیم.

وی ادامه داد: تیم استقلال خوزستان امسال اولین حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند ولی این تیم در عین حال، بازیکنان بزرگ و باتجربه‌ای دارد. با این وجود سعی ما گرفتن 3 امتیاز این بازی است که امیدواریم حاصل شود.

مربی تیم استقلال در مورد تعویق 48 ساعتی این بازی از سوی سازمان لیگ نیز تصریح کرد: ما برای بازی مقابل راه‌آهن هم درخواست تعویق یک روزه بازی را داده بودیم چون نماینده فوتبال ایران هستیم و بعد از بازی سنگین مقابل نماینده تایلند، زمان کافی نداشتیم. فکر می‌کنم موفقیت استقلال در آسیا، به نام تمام فوتبال ایران خواهد بود و اگر این بازی هم به تعویق نمی‌افتاد به تیم ما ظلم می‌شد چون هر 3 روز یکبار باید بازی می‌کردیم در حالی که خیلی از تیم‌ها هر 7 روز یکبار بازی دارند!

بوستانی همچنین تصریح کرد: اهواز شهر دوم استقلال است و امیدوارم در بازی با استقلال خوزستان هم حمایت تماشاگران خوب اهوازی را با خود داشته باشیم.

کد خبر 2125130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha