۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۰۱

قائم مقام استقلال صنعتی:

به خاطر منافع ملی با تعویق بازی موافقت کردیم/ تا آخر با ویسی هستیم

به خاطر منافع ملی با تعویق بازی موافقت کردیم/ تا آخر با ویسی هستیم

قائم مقام باشگاه استقلال صنعتی خوزستان می‌گوید این باشگاه با درخواست فدراسیون فوتبال و به خاطر منافع مالی با تعویق دیدار این تیم با استقلال تهران موافقت کرده‌ است. او همچنین می‌گوید استقلال صنعتی صرفنظر از هر نتیجه‌ای، تا آخر لیگ با عبدالله ویسی به کارش ادامه خواهد داد.

علی پورکیانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار استقلال صنعتی با استقلال تهران در چارچوب هفته هفتم اظهار داشت: این دو تیم همنام هستند ولی بیشتر از آن با یکدیگر رفیقند. استقلال تهران تیمی فرارتر از آسیاست ولی ما هم برای کسب سه امتیاز به بازی می‌رویم و می‌خواهیم که پیروز از زمین خارج شویم.

وی با اشاره به تعویق این مسابقه از روز پنجشنبه به روز شنبه، تاکید کرد: ما به خاطر منافع ملی با تعویق بازی موافقت کردیم. ابتدا فدراسیون فوتبال از ما خواست که به خاطر حضور استقلال تهران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بازی را به تعویق بیاندازیم که ما هم با این درخواست موافقت کردیم.

قائم مقام باشگاه استقلال صنعتی با تاکید بر اینکه به عبدالله ویسی سرمربی این تیم هیچ اولتیماتومی داده نشده است، گفت: ما صرفنظر از هر جایگاهی که به دست بیاوریم، تا آخر لیگ با ویسی ادامه خواهیم داد. هیچ مربی‌ای بهتر از ویسی گیرمان نمی‌آید به همین دلیل تا آخرین مسابقه لیگ با ایشان همکاری خواهیم کرد.

پورکیانی درباره نارضایتی تماشاگران استقلال صنعتی از نتایج این تیم هم گفت: ما برای تماشاگران احترام ویژه‌ای قائل هستیم ولی تصمیم گیرنده درباره کادر فنی مدیریت باشگاه است نه تماشاگر.

وی در پایان تصریح کرد: ما در مسابقات قبلی بدشانس بودیم. امیدوارم مقابل استقلال تهران روز خوب ما باشد و با ارائه یک بازی خوب و کسب سه امتیاز، تماشاگران را راضی به خانه بفرستیم.

تیم‌های فوتبال استقلال تهران و استقلال صنعتی، فردا شنبه در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 2125715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha