۶ شهریور ۱۳۹۲، ۲۳:۳۳

امیر قلعه‌نویی خبر داد:

تمرکزمان روی بازی با صنعتی است نه دربی/ مجیدی تنها غایب استقلال است

تمرکزمان روی بازی با صنعتی است نه دربی/ مجیدی تنها غایب استقلال است

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با ابراز تاسف از وضعیتی که برای گوران لاوره پیش آمده، اعلام کرد تمام تمرکزش روی دیدار مقابل صنعتی خوزستان است و پس از آن مسابقه به بازی با پرسپولیس فکر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در حاشیه تمرین عصر امروز چهارشنبه این تیم در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: دیدار بسیار سختی مقابل استقلال صنعتی پیش رو داریم و آنها حریف آسانی برای ما نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه استقلال صنعتی تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان است که در خانه خود با انگیزه بیشتری برابر استقلال تهران بازی خواهند کرد، یادآور شد: تعویق دو روزه این مسابقات برای‌مان بسیار مثبت بود. البته باید سازمان لیگ از قبل این برنامه را انجام می‌داد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص محرومان و مصدومان استقلال در دیدار مقابل استقلال صنعتی خوزستان اظهار داشت: خوشبختانه در این دیدار تمامی بازیکنانمان در اختیار داریم و تنها فرهاد مجیدی و احمد جشیدیان غایب هستند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا از امروز به دیدار مقابل پرسپولیس هم فکر می کنید یا خیر؟، تاکید کرد: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و الان تمام تمرکزمان را برای دیدار مقابل صنعتی گذاشته‌ایم.

قلعه‌نویی در پایان و در خصوص غیبت گوران لاوره بازیکن خارجی تیم استقلال نیز گفت: این بازیکن حرفه‌ای بوده و متاسفانه حق و حقوقش را نگرفته است. او تا زمانی که مطالباتش را دریافت نکند، در تمرین حاضر نخواهد شد که من از این بابت بسیار متاسف هستم.

کد خبر 2125191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha