۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۵:۰۸

مهدی تاج اعلام کرد:

برنامه AFC صددرصد شرقی است/ لیگ را سر وقت تمام می‌کنیم

برنامه AFC صددرصد شرقی است/  لیگ را سر وقت تمام می‌کنیم

سرپرست سازمان لیگ برتر با اشاره به اینکه رفتن به جام جهانی یک حرف است و زنگ تفریج نشدن یک حرف دیگر، گفت: برنامه کنفدراسیون فوتبال آسیا واقعا برای ما مشکل است، برنامه‌ای صددرصد شرقی در راه رسیدن به جام جهانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج پس از جلسه‌ای که امروز سه‌شنبه با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی داشت، در نشست خبری ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: از کفاشیان تشکر می‌کنم که این جلسه را برگزار کرد. از کی‌روش هم تشکر می‌کنم زیرا جلسه خوبی بود. دیروز هم با دوستان کی‌روش جلسه داشتیم. عذرخواهی می‌کنم که با تاخیر در این جلسه حاضر شدم زیرا در نشست شورای تامین برای برگزاری دربی تهران شرکت کرده بودم.

وی اضافه کرد: حق مردم و کل فوتبال ایران این است که از تیم ملی حمایت کنند. اعتقادم این است کشورها دو دسته‌اند، آنهایی که به جام جهانی صعود کردند و آنهایی که نتوانستند به این رقابتها راه یابند. ما به جام جهانی صعود کردیم اما هیچکس این را کافی نمی‌کند. رفتن به جام جهانی یک حرف است و زنگ تفریج نشدن یک حرف دیگر.

سرپرست سازمان لیگ ادامه داد: همانطور که کی‌روش گفت باید از تیم ملی حمایت کرد. برنامه کنفدراسیون فوتبال آسیا واقعا برای ما مشکل است. کنفدراسیون فوتبال آسیا با فوتبال چکار کرده است. برنامه صددرصد شرقی در راه رسیدن به جام جهانی است که در طول رفتن به جام جهانی به لیگ قهرمانان آسیا بر می‌خوریم.

وی همچنین تاکید کرد: ما سه ماه قبل به کنفدراسیون پیشنهاد دادیم لیگ قهرمانان جلو بیاید و با اروپا همزمان شود. اگر اینطور شود لیگ ما مثل اروپا تمام می‌شود و 70 درصد مشکلات‌مان حل خواهد شد. رای گیری شد و ژاپنی‌ها هم به ما رای دادند و این موضوع رای آورد.

تاج با اشاره به اینکه ژاپنی‌ها هم چون می‌خواهند مثل اروپایی‌ها باشند و لیگ‌شان را به آن مسابقات نزدیک کنند، به همین خاطر به ما رای دادند، یادآور شد: این داستان به امسال قد نمی‌دهد و به سال آینده موکول می‌شود که خوب است. هفته آینده می‌روم کنفدراسیون فوتبال آسیا و در مورد این موضوع هم صحبت می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه برنامه کی‌روش مدون است، تاکید کرد: سازمان لیگ به تنهایی نمی‌تواند تصمیم بگیرد و کاملا برنامه تیم ملی در لیگ دیده شده است. تصمیم داریم روز پنجشنبه مجددا جلسه‌ای با کی‌روش داشته باشیم. امیدوارم که لیگ در شرایط خوبی بسر ببرد و باشگاه‌ها هم شرایط مناسبی داشته باشند.

سرپرست سازمان لیگ از وجود وحدت رویه بین تیم ملی سازمان لیگ و فدراسیون سخن گفت، اتفاقی که می‌توانند به فوتبال ایران کمک کند و اظهار داشت: امروز شورای تامین بودیم، تماشاگران پنجاه پنجاه تقسیم می‌شود. برخی‌ها گفتند الکترونیکی بلیت فروشی انجام شود. در این مورد صحبت شد که تمام ورزشگا‌ه‌ها زیر پوشش بلیت فروشی الکترونیکی برود.

وی افزود: همه می‌توانند با این شرایط بروند اما نظر شورای تامین این بود که پایین صندلی‌ها شماره گذاری شده و همه با بلیت می‌آیند اما طبقه دوم ظرفیت ندارد. در شورای تامین بحث امنیتی مطرح می‌شود و ممکن است آنهایی که از شهرستان می‌آیند، نتوانند تامین کنند. قرار شد بعد از دربی سخت گیری‌ها بیشتر شود و همه مسابقات با بلیت الکترونیکی برگزار شود.

تاج در مورد اینکه منظور کی‌روش از حمایت فنی چه بود؟، گفت: کی‌روش درخواست مشخصی دارد که باید تنظیم شود، نقطه نظراتش را به سازمان لیگ و رئیس فدراسیون به صورت مشخص گفته است. درخواستش منطقی است که باید مجموعه های دیگر را همراه کرد. باید اجازه بدهیم دوستانمان در سازمان لیگ پنجشنبه جلسه‌ای بگذارند و کارها را هماهنگ کنند. تلاش می‌کنیم لیگ را سر وقت تمام کنیم. دو اردو تشکیل نشد و فرصت را به ما داد که لیگ را برگزار کنیم.

کد خبر 2124152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha