۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۱۸

قبل از شروع مسابقات جام جهانی کوچک؛

یک برزیلی مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتسال می‌شود

یک برزیلی مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتسال می‌شود

"برونو زوچینالی" مربی پیشین دروازه‌بان‌های تیم فوتسال فولاد ماهان به صورت موقت به عنوان مربی گلرهای تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات جام جهانی کوچک برزیل انتخاب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از کنار گذاشتن امیر فراشی مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتسال ایران با نظر خسوس کاندلاس، تیم ملی چند ماه بدون مربی دروازه‌بان کار کرد و به عنوان قهرمانی مسابقات آسیایی داخل سالن رسید.

پس از جدایی لک از تیم ملی و خلوت شدن نیمکت این تیم، کاندلاس قصد دارد در اردوهای پیش روی تیم ملی تا پیش از شروع مسابقات جام جهانی کوچک برزیل، یک مربی دروازه‌بان به کادر فنی اضافه کند. بر این اساس سرمربی اسپانیایی تیم ملی طرحی را به کمیته فوتسال پیشنهاد داده است که از دو مربی دروازه‌بان موقت در دو مقطع استفاده کند!

سیدرضا افتخاری سرپرست کمیته فوتسال در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: خسوس به ما پیشنهاد داد در اردوهای داخلی و تا پیش از اعزام تیم به اردوی برزیل، از یک مربی داخلی دروازه‌بان استفاده کنیم. وقتی هم تیم به برزیل می‌رود "برونو زوچیانلی" به کادر فنی اضافه خواهد شد. برونو چند سال پیش مربی دروازه‌بان‌های فولاد ماهان بود و از فوتسال ایران هم شناخت دارد.

وی درباره نحوه قراداد بستن با دو مربی مختلف تاکید کرد: اگر تیم ملی در برزیل نتیجه بگیرد که برونو هم مثل بازیکنان و سایر اعضای کادر فنی فقط پاداش می‌گیرد! به مربی داخلی هم به ازای مدت زمان فعالیتش حق الزحمه پرداخت خواهد شد. ما مجبوریم از این کارهای عجیب و غریب انجام بدهیم تا مشکلات را حل کنیم! 

کد خبر 2124345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha