۱۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۴:۲۲

افتخاری در گفتگو با مهر:

تیم ملی فوتسال قطعا به برزیل می‌رود/ خوراکچی نمره قبولی گرفت!

تیم ملی فوتسال قطعا به برزیل می‌رود/ خوراکچی نمره قبولی گرفت!

سرپرست کمیته فوتسال معتقد است تیم ملی فوتسال ایران با وجود مشکلات مالی به مسابقات گرند پریکس برزیل اعزام می‌شود. وی می‌گوید تا زمانی که در کمیته فوتسال باشد اجازه نمی‌دهد به خاطر مسائل مالی حضور در تورنمنت‌های بین المللی از دست برود.

سیدرضا افتخاری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره احتمال اعزام نشدن تیم ملی فوتسال ایران به مسابقات جام جهانی کوچک برزیل به خاطر مشکلات مالی، اظهار داشت: تیم ما قطعا به این مسابقات اعزام می‌شود.تا زمانی که من هستم اجازه نمی‌دهم به خاطر مشکلات مالی، تورنمنت‌های بین المللی را از دست بدهیم. هزینه حضور ما در برزیل مثل فوتبال زیاد نیست و خرجمان کم است.

* برنامه خود را به هم نمی‌زنیم
وی افزود: ما فقط باید پول بلیت و اقامت هشت روزه برای برپایی اردو در برزیل را تامین کنیم! با وجود دشواری شرایط، به خاطر مسائل مالی برنامه خود را به هم نمی‌زنیم. البته شرایط فدراسیون را هم درک می‌کنیم و بازیکنان هم این را می‌دانند. ما به بازیکنان فوتسال دروغ نمی‌گوییم و وعده و وعید به آنها نمی‌دهیم.

* دعوت از نظری به تیم ملی فوتسال
سرپرست کمیته فوتسال درباره اسامی بازیکنان تیم ملی برای حضور در گرندپریکس هم تاکید کرد: اسامی 25 بازیکن را از خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی گرفته‌ایم تا برای اخذ مجوزهای خروج از کشور اقدام کنیم. در این فهرست مصطفی نظری هم حضور دارد. یکی، دو بازیکن جدید دیگر هم به تیم دعوت شده‌اند و مابقی همان بازیکنان سابق هستند! در نهایت 14 بازیکن از این فهرست انتخاب خواهند شد.

* خوراکچی نمره قبولی گرفت!
افتخاری در پاسخ به سئوالی مبنی بر انتخاب محمود خوراکچی به عنوان مربی تیم امید ایران، یادآور شد: خسوس هم سرمربی بزرگسالان است و هم سرمربی تیم امید. خوراکچی هم به عنوان مربی در تیم امید فعالیت خواهد کرد. من مربیان ایرانی را امتحان می‌کنم و در صورتی که آنها در امتحانم قبول شوند، برای همکاری انتخاب می‌شوند! خوراکچی هم از ما نمره قبولی گرفت. از روزی که به کمیته فوتسال آمدم نامی از خوراکچی نبردم و صبر و طاقت او را آزمایش کردم. ما روز یکشنبه با هم جلسه مفصلی داشتیم و برای همکاری در تیم امید به توافق رسیدیم.

* تیم امید تا سال بعد برنامه‌ای ندارد
"آیا انتخاب خوراکچی نقض قانون کمیته فوتسال برای همکاری همزمان مربیان باشگاهی در تیم ملی نیست"؟ وی در پاسخ به این سئوال گفت: مورد خوراکچی با رضا لک فرق می‌کند. تیم امید جز یک بازی تدارکاتی با روسیه برنامه خاصی تا پایان مسابقات لیگ ندارد. آن موقع است که قرارداد خوراکچی با تیم میثاق تهران تمام می‌شود و وی می‌تواند با عقد قرارداد با کمیته فوتسال، فقط در تیم ملی کار کند چون برنامه‌های اصلی تیم امید از اوایل سال آینده آغاز می‌شود.

* یکساعت تماس گرفتم تا دیدار گیتی پسند برگزار شد
سرپرست کمیته فوتسال در بخشی از صحبت‌هایش درباره مشکلات برگزاری دیدار دو تیم گیتی پسند و زمزم اصفهان هم اظهار داشت: اختلافات بین هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان باعث شد تا این مسابقه با تاخیر برگزار شود. یکشنبه شب یکساعت تماس می‌گرفتم تا این قضیه را حل کنم. متاسفانه اختلاف دو نفر به فوتسال و فوتبال استان اصفهان لطمه می‌زند و مقامات بالادستی هم دخالتی نمی‌کنند در حالی که داستان این اختلاف کهنه شده است و یک نفر پیدا نشده تا این دو طرف را سر جایشان بنشاند! امیدوارم کار به جاهای باریک‌تر کشیده نشود.

کد خبر 2131972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha