۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۴۶

خوراکچی در گفتگو با مهر:

مربی تیم فوتسال امید نمی‌شوم/ بازیکنان با رفتن سرپرست نفس می‌کشند!

مربی تیم فوتسال امید نمی‌شوم/ بازیکنان با رفتن سرپرست نفس می‌کشند!

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران می‌گوید پیشنهاد کمیته فوتسال برای مربیگیری در تیم امید ایران را نمی‌پذیرد چون مربیگری برای او یک بازگشت به عقب است. او همچنین می‌گوید فقط در سمت سرمربی و یا مشاور در تیم امید کار خواهد کرد.

محمود خوراکچی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیشنهاد کمیته فوتسال به وی برای قبول مربیگری تیم امید ایران و همکاری با خسوس کاندلاس اظهار داشت: همه باید دست به دست هم بدهیم تا کاروان فوتسال ایران به سرمنزل مقصود برد. ما سرمایه‌های زیادی در فوتسال ایران داریم که باید جلوی هدر رفتن آنرا بگیریم. اگر برنامه‌های بنده به عنوان سرمربی در تیم امید قابل اجرا باشد، می‌توان سیاست‌های مربیان بزرگ و اهداف آنها را هم تمرین و القا کرد.

وی افزود: ما باید سعی کنیم جایگاه مربیان ایرانی را هم حفظ کنیم. اگر پُست دیگری به جز سرمربیگری تیم امید برایم در نظر گرفته شده باشد، آن موقع به عنوان مشاور خسوس و یا مشاور کمیته فوتسال در خدمت فوتسال ایران خواهم بود و هر کاری در توانم باشد انجام خواهم داد.

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران در خصوص جلسه‌اش با سید رضا افتخاری تصریح کرد: من با افتخاری صحبت کردم و قرار شد تا با خسوس هم جلسه‌ای داشته باشیم. من چهار سال در تیم ملی دستیار محمد حسن انصاریفرد بودم و چهار دوره قهرمان آسیا شدیم.همچنین در سال 86 هم سرمربی تیم امید بودم که به خاطر مشکلاتی استعفا دادم. همچنین دو قهرمانی در لیگ برتر و نایب قهرمانی دارم. اگر قرار باشد با این رزومه مربی تیم امید باشم، برایم یک بازگشت به عقب است و ترجیح می‌دهم این عنوان را به مربیان جوانتر بسپارم.

خوراکچی تاکید کرد: اگر بخواهم با این رزومه مربی تیم امید شوم، باعث می‌شود تا یکی از سرمایه‌های فوتسال ایران از بین برود. به هر حال من یا با سمت سرمربیگری در خدمت تیم فوتسال امید خواهم بود و یا به عنوان مشاور فعالیت خواهم کرد چون قبول مربیگری برایم بازگشت به عقب است.

وی همچنین به برطرف شدن سوء تفاهم‌هایش با سید رضا افتخاری و خسوس کاندلاس اشاره کرد و گفت: من از افتخاری ممنونم که جلسه‌ای را با هم داشتیم تا سوء تفاهم‌ها برطرف شود. در این جلسه ثابت شد تمام حرف و حدیث‌هایی که درباره من بود، اشتباه و شایعه بوده است. همچنین خسوس را به لحاظ شخصیتی دوست دارم. او مثل ما ایرانی‌ها خونگرم و قابل احترام است.

خوراکچی در پایان به تغییر سرپرست تیم ملی فوتسال ایران اشاره کرد و یادآور شد: اگر انتقادی به سرپرست سابق داشتم، فقط فنی بود. این آقا دنبال منافع شخصی خودش بود. خوشحالم که حالا هم تیم ملی و هم بازیکنان و مربیان باشگاهی با تغییر سرپرست تیم ملی یک نفس راحت می‌کشند!

کد خبر 2137122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha