۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۲۹

محمودی به مهر خبرداد:

افتتاح هشت موسسه فرهنگي قرآن و عترت در هفته رضوی در استان كرمانشاه

افتتاح هشت موسسه فرهنگي قرآن و عترت در هفته رضوی در استان كرمانشاه

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: كارشناس دفتر قرآن و عترت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان کرمانشاه گفت: هشت موسسه فرهنگي قرآن و عترت در ایام دهه کرامت و هفته رضوی کرمانشاه افتتاح می شود.

حجت محمودي در گفتگو با خبرنگار مهر؛ با اشاره به برگزاری برنامه های دهه کرامت و هفته رضوی در استان گفت: به مناسبت میلاد سراسر از نور امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) چندین برنامه فرهنگی به منظور بزرگداشت این ایام در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه در ایام این هفته هشت موسسه فرهنگي قرآن و عترت در استان افتتاح می شود، افزود: موسسه فرهنگي قرآن و عترت بهشت انتظار كرمانشاه، موسسه فرهنگي قرآن و عترت مبین اسلام آباد غرب، موسسه فرهنگي قرآن و عترت رسالت اسلام آباد غرب، موسسه فرهنگي قرآن و عترت الزهرا اسلام آباد غرب ، موسسه فرهنگي قرآن و عترت توحيد سرپل ذهاب ، موسسه فرهنگي قرآن و عترت ريحانه سرپل ذهاب ، موسسه فرهنگي قرآن و عترت اسراء دالاهو و موسسه فرهنگي قرآن و عترت محمد رسول الله جوانرود افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه، دارای 63 موسسه فرهنگي قرآن و عترت است، افزود: قطعا در این موسسات نیز ویژه برنامه های میلاد امام رضا(ع) نیز برگزار می شود.

محمودي، با بیان اینکه آشنایی با معانی ارزشمند سیره رضوی باید از مهم ترین اهداف برنامه های این دهه باشد، افزود: در برنامه ریزی برای هرچه باشکوه برگزار شدن جشن های رضوی، زمینه سازی پرورش انسانی و اسلامی و تبیین سیره ائمه به عنوان بهترین الگو و سبک زندگی باید در نظر گرفته شود.

كارشناس دفتر قرآن و عترت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان کرمانشاه، از جمله اهداف برگزاری این برنامه ها را اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های قرآني، فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه اطهار به ویژه ابعاد مختلف شخصیت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) عنوان کرد.

کد خبر 2124710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha