۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۵:۰۱

محمد علی‌آبادی:

صالحی بر شفاف‌سازی در همه مسایل تاکید دارد

صالحی بر شفاف‌سازی در همه مسایل تاکید دارد

رئیس کمیته ملی المپیک با بیان این که سرپرست وزارت ورزش و جوانان دیدگاه‌های خوبی در زمینه ورزش دارد، گفت: صالحی در مسایل مالی و برنامه‌ای بر شفاف‌سازی تاکید دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی‌آبادی، در حاشیه نشست سرپرست وزارت ورزش و جوانان با روسای فدراسیون‌های ورزشی، صالحی امیری را انسانی فرهنگی و آشنا به مسائل توصیف کرد و گفت: نشست مشترک دکترصالحی امیری با روسای فدراسیون‌ها و معاونین ورزشی و کمیته ملی المپیک بسیار راه‌گشا و حاوی نکات بسیار ارزنده بود.

وی با مثبت خواندن این نشست گفت: وی دیدگاه‌های خوبی دارد و می‌تواند برای ورزش منشاء اثرات خیر شود.

رئیس کمیته ملی المپیک افزود: دکتر صالحی با جمع کردن مجموعه ورزش ارتباطات انسانی را در این جامعه گسترش داد و در صحبت‌هایش اعلام کرد که تمامی مطالب در حوزه مسائل مالی و برنامه‌ای را شفاف سازی خواهد کرد.

علی‌آبادی در ادامه از جامعه ورزش خواست که در پیشبرد امور ورزش کشور به دکتر صالحی و رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای‌ اسلامی کمک کنند تا بتواند با اقتدار امور ورزش را به پیش ببرد.

وی با تاکید برتعامل سازنده اظهار داشت: انتخاب یک وزیر یا معاون نمی‌تواند کارها را به تنهایی پیش ببرد و نیازمند همکاری همه است. ورزش خانواده بزرگی دارد و به تمامی دلسوزان خود در حوزه ورزش و جوانان نیاز دارد.

کد خبر 2124791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha