۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۵۹

در حاشیه تمرین تیم رخ داد/

اولتیماتوم مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن به بازیکنان/ بوناچیچ می‌ماند

اولتیماتوم مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن به بازیکنان/ بوناچیچ می‌ماند

اصفهان – خبرگزاری مهر: مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن با حضور در تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به بازیکنان این تیم برای برد در بازی‌های آینده اولتیماتوم داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ذوب‌آهن که در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر نتوانسته نتایج مناسبی کسب کند، هفته گذشته مقابل ملوان بندر انزلی به پیروزی رسید تا شرایط تیم اصفهانی برای بازی این هفته بهتر شود.

ذوب‌آهن از 6 بازی ابتدایی خود در مسابقات لیگ برتر تنها 6 امتیاز کسب کرده و در حال حاضر در رده دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

روز گذشته شایعاتی در مورد استعفای سرمربی ذوب‌آهن شنیده می‌شد و حتی مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن در همین زمینه جلسه‌ای با سرمربی تیم اصفهانی برگزار کرد و در نهایت برخی مشکلات به وجود آمده پیرامون بوناچیچ برطرف شد.

مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن نیز شب گذشته در تمرین تیم ذوب‌آهن حضور پیدا کرد و نسبت به عملکرد بازیکنان تیم اصفهانی در بازی‌های اخیر انتقاد کرد.

گفته می‌شود سعد محمدی به بازیکنان تیم ذوب‌آهن در این جلسه تمرینی اولتیماتوم داده و نسبت به نتایج اخیر این تیم انتقاد کرده است.

بازیکنان ذوب‌آهن در صورتی که نتوانند مقابل نفت تهران در دیدار خانگی خود نتیجه بگیرند، شرایط نامناسبی پیدا می‌کنند و همین مسئله باعث انتقادات مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن از آنها شده است.

ذوب‌آهن از ساعت 19:30 روز جمعه هفته جاری در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر به مصاف نفت تهران می‌رود.

کد خبر 2124799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha