۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۰۸

فروتن در گفتگو با مهر:

حاشیه‌های اداره‌کل و هیئت فوتبال ربطی به ذوب‌آهن ندارد/ سعد محمدی برای ناراحتی‌اش حق دارد

حاشیه‌های اداره‌کل و هیئت فوتبال ربطی به ذوب‌آهن ندارد/ سعد محمدی برای ناراحتی‌اش حق دارد

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به شایعه لغو دیدار ذوب‌آهن و نفت تهران به دلیل اختلافات هیئت فوتبال و اداره‌کل ورزش و جوانان استان گفت: حاشیه‌های اداره‌کل و هیئت فوتبال ربطی به ذوب‌آهن ندارد و امیدوارم این مسائل بین خودشان حل شود.

اصغر فروتن در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون اظهارات مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و اینکه گفته بود شاید دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان لغو شود، اظهار داشد: من دیشب جواهری را دیدم و با او صحبت کردم اما این صحبت مطرح نبود و به نظرم جواهری بزرگ‌تر از این حرف‌هاست و همه هم می‌دانند که ذوب‌آهن زیر پوشش اداره‌کل است.

وی افزود: تیم ما در وضعیتی قرار دارد که نباید این حاشیه‌ها برای آن درست شود و امیدوارم بگذارند این بازی انجام شود و مشکلات خودشان در خوشان حل شود چون صلاح این است که خودشان این مسئله را برطرف کنند بنابراین فکر نمی‌کنم جواهری با این ادبیات حرف زده باشد.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: ذوب‌آهن در استان اصفهان قرار دارد و جواهری نیز مدیرکل ورزش همین استان است و مطمئنم به فکر ذوب‌آهن خواهد بود زیرا این حاشیه‌ها نباید به تیم ذوب‌آهن کشیده شود و در خودشان حل شود و نباید به فوتبال و تیم‌های ذوب‌آهن و نفت کشیده شود.

وی بیان داشت: ذوب‌آهن در حال حاضر به آرامش احتیاج دارد و اکنون به این سه امتیاز احتیاج داریم و همه چیز زیر سلطه جواهری است و نباید حاشیه‌ها به ذوب‌آهن کشیده شود.

فروتن پیرامون اولتیماتوم مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن به بازیکنان این تیم برای کسب نتیجه مقابل نفت تهران اضافه کرد: آقای سعد محمدی مدیرعامل ما بود و به او هم حق می‌دهم که ناراحت باشد زیرا همه باشگاه‌ها پولی ندارند اما سعد محمدی حمایت‌های بسیاری از ما داشته و انتظارات بسیار کمی از ما داشتند بنابراین بازیکنان نیز این را لمس می‌کنند و پاسخ خوبی‌ها را در این بازی می‌دهند.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و نفت تهران از ساعت 19:30 روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 2125403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha