۱۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۷:۱۶

در هفته نخست لیگ برتر/

جنگ اداره‌کل و هیئت‌فوتبال اصفهان به لیگ فوتسال رسید/ جلوگیری از ورود عوامل ابرقویی‌نژاد به ورزشگاه

جنگ اداره‌کل و هیئت‌فوتبال اصفهان به لیگ فوتسال رسید/ جلوگیری از ورود عوامل ابرقویی‌نژاد به ورزشگاه

اصفهان – خبرگزاری مهر: در شرایطی که قرار بود دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند و زمزم اصفهان از ساعت 17 امروز آغاز شود، به دلیل حضور نیروهای هیئت فوتبال اصفهان در این بازی، مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان مانع از برگزاری این بازی در زمان مقرر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، قرار بود دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و زمزم اصفهان در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 17 امروز در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شود اما عوامل اداره‌کل ورزش و جوانان به دلیل حضور اعضای هیئت فوتبال استان در این ورزشگاه، مانع از برگزاری این بازی شدند.

مسئولان حراست اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان در ابتدای این بازی از ورود اعضای هیئت فوتبال به ورزشگاه جلوگیری کرده‌اند و این مسئله باعث تاخیر در برگزاری این بازی شده است.

قرار است تکلیف این مسئله تا دقایقی دیگر مشخص شود و در حال حاضر مسئولان در صدد راضی کردن فدراسیون فوتبال برای صدور اجازه برگزاری این دیدار هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان چند روز پیش حکم برکناری ابرقویی‌نژاد، رئیس هیئت فوتبال اصفهان را صادر کرد اما رئیس فدراسیون فوتبال این مسئله را قبول نکرد و اعلام کرد که ابرقویی‌نژاد همچنان رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان است.

 

 

کد خبر 2131608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha