۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۴:۴۳

جواهری در گفتگو با مهر:

ابرقویی‌نژاد کوتاه نیاید، از زور استفاده می‌کنم/ غیبت لاچیانی به دلیل سکته خواهرش بود

ابرقویی‌نژاد کوتاه نیاید، از زور استفاده می‌کنم/ غیبت لاچیانی به دلیل سکته خواهرش بود

اصفهان – خبرگزاری مهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: اگر ابرقویی‌نژاد از موضع خود کوتاه نیاید، برای اجرای حکمم از ابزار زور استفاده می‌کنم.

محمد جواهری در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون برکناری رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان اظهار داشت: من از 26 مرداد حکم لاچیانی را به عنوان سرپرست جدید هیئت فوتبال صادر کردم و اگرچه لاچیانی هنگام معارفه در اصفهان نبود و حضور پیدا نکرد اما او سرپرست قانونی هیئت است.

وی پیرامون اتفاقاتی که در برنامه 90 هفته گذشته رخ داد، افزود: مطمئنم که بینندگان حق را در مورد برنامه نود به من دادند چون در جشنواره مولای عرشیان 50 یا 60 تیم روی سکو آمدند و همه آنها این تغییرات را تایید می‌کردند اما فردوسی‌پور در برنامه 90 به ما فرصت نداد که من بتوانم صحبت‌هایم را کامل انجام دهم.

ابرقویی‌نژاد از ابزارهای سیاسی‌اش استفاده می‌کند

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد:‌همانطور که قبلا گفتم تصمیم گرفته شده و سجادی اختیار انتصاب سرپرست را به مدیر ورزش استان داده است و اکنون با توجه به انتصابی که انجام داده‌ام، ابرقویی‌نژاد هیچ سمتی در فوتبال اصفهان ندارد زیرا او از ابزارهای سیاسی‌اش استفاده می‌کند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا ابرقویی‌نژاد در هر دو دولت می‌تواند از لابی‌های سیاسی استفاده کند، بیان کرد: عوامل دولت قبلی هنوز سر کارند و ایشان هنوز با استفاده از لابی‌هایی که در دولت قبلی وجود دارد، استفاده می‌کند.

جواهری پیرامون شایعاتی که در مورد علاقه یکی از مسئولان استان برای ماندن ابرقویی‌نژاد در پستش شنیده می‌شود، گفت: به نفع فوتبال نیست که من اسم ببرم و زیبنده ورزش اصفهان نیست که من اسم مدیر خاصی را اعلام کنم اما سجادی در ابلاغ دومی که در تاریخ 7 مرداد داده، اختیار قانونی رئیس فدراسیون در انتخاب سرپرست را به من دادند و مطمئن باشید که طبق قانون من این اختیار را دارم.

اگر ابرقویی‌نژاد کوتاه نیاید، از ابزار زور استفاده می‌کنم

وی افزود: من لاچیانی را انتخاب کرده و در این انتخابم تا آخرش ایستاده‌ام و اگر ابرقویی‌نژاد ادامه دهد، من کوتاه نمی‌آیم و از ابزار زور استفاده می‌کنم چون روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر نشستم و گفتم اگر او اینجا باشد، دستور می‌دهم از ورزشگاه بیرونش کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان پیرامون دلایل غیبت لاچیانی در مراسم معارفه‌اش تصریح کرد: آقای لاچیانی به علت سکته خواهرش در بیمارستان حضور دارد و اخوان نماینده لاچیانی به عنوان جایگزین رئیس هیئت فوتبال استان در بازی روز جمعه سپاهان و صبای قم حضور داشت.

وی افزود: اینها دنبال چیز دیگری در فوتبال هستند چون اگر هدف آنها خدمت است وقتی صاحب خدمت، او را مرخص می‌کند، چه اصراری به خدمت دارند؟

جواهری اضافه کرد: ‌لاچیانی در محل سابق هیئت فوتبال کارش را شروع می‌کند و فعلا در هیئت حضور پیدا می‌کند و بعد از آن در ساختمان جدید هیئت فوتبال کار ادامه پیدا می‌کند، هرچند که طبق شواهد و اسناد موجود در سال 81، 2 هزار متر زمین در اختیار این هیئت قرار گرفته تا ساختمان شایسته‌ای ساخته شود که مشخص نیست که چرا این زمین ساخته نشد و پول‌های حاصل از فروش زمین و پول‌هایی که اداره‌کل در اختیار آنها قرار گرفته، در چه جایی خرج شده است.

 

کد خبر 2122488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha