۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۳۵

جواهری در پاسخ به فدراسیون فوتبال:

کفاشیان اختیاری برای تعیین سرپرست هیئت فوتبال اصفهان ندارد!

کفاشیان اختیاری برای تعیین سرپرست هیئت فوتبال اصفهان ندارد!

اصفهان – خبرگزاری مهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در واکنش به حمایت رئیس فدراسیون فوتبال از رئیس هیئت فوتبال استان گفت: علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال اختیاری برای تعیین سرپرست هیئت فوتبال اصفهان ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، دعواهای ادامه‌دار اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان و هیئت فوتبال استان به وزارت ورزش و فدراسیون نیز کشیده شده و بعد از صدور حکم سرپرسی مرتضی لاچیانی به عنوان سرپرست هیئت فوتبال استان، فدراسیون فوتبال بار دیگر از علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد به عنوان رئیس هیئت نام برد و اعلام کرد که او رئیس قانونی هیئت استان اصفهان است.

فدراسیون فوتبال روز گذشته بیانیه‌ای صادر کرد و در آن ابرقویی‌نژاد را به عنوان رئیس رسمی هیئت فوتبال استان معرفی کرد و نامی از لاچیانی در آن نبرد.

اما صبح امروز مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان به این مسئله واکنش نشان داده و اعلام کرد که کفاشیان اختیاری برای این کار ندارد.

به گزارش مهر، محمد محمد جواهری دقایقی پیش در حاشیه افتتاح طرح‌های ورزشی استان اصفهان به مناسبت هفته دولت که با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان انجام شد، در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: همه می‌دانند که سجادی، معاون وزیر ورزش و جوانان کشور در تاریخ 7 مرداد حکم انتخاب در این زمینه را به ما داده‌اند بنابراین از این پس کفاشیان اختیاری در زمینه تعیین سرپرست هیئت فوتبال استان ندارد.

وی افزود: در حال حاضر مدیرکل ورزش و جوانان استان باید در زمینه انتخاب سرپرست اقدام کند و ما نیز این کار را انجام داده‌ایم و عوامل ما فردا بازی ذوب‌آهن مقابل نفت تهران را برگزار می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با انتقاد از عدم همکاری فدراسیون فوتبال اضافه کرد: مطمئن باشید که در صورت عدم همکاری نمایندگان فدراسیون، تا لغو بازی نیز پیش می‌رویم و در این زمینه کوتاه نمی‌آییم.

خبر لغو بازی تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و نفت تهران در شرایطی مطرح می‌شود که ذوب‌آهن با توجه به اولتیماتوم مدیرعامل کارخانه به بازیکنان به آرامش احتیاج دارد و مطرح شدن این مسئله از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان بدون شک آغازگر حاشیه‌های احتمالی پیرامون این تیم اصفهانی که نقشی در دعواهای اخیر هیئت فوتبال و اداره‌کل ندارد، خواهد بود.

 

کد خبر 2125356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha