۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۳:۲۷

برای حضور در مجمع هیئت فوتبال اصفهان/

کفاشیان به اصفهان سفر می‌کند/ بررسی عملکرد ابرقویی‌نژاد در اصفهان

کفاشیان به اصفهان سفر می‌کند/ بررسی عملکرد ابرقویی‌نژاد در اصفهان

اصفهان – خبرگزاری مهر: مجمع سالیانه هیئت فوتبال اصفهان با حضور رئیس فدراسیون فوتبال، عصر چهارشنبه در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع سالیانه هیئت فوتبال اصفهان با حضور رئیس فدراسیون فوتبال، عصر چهارشنبه در اصفهان برگزار می‌شود.

قرار است در این مجمع، علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال به سخنرانی بپردازد و با مشکلات هیئت‌های فوتبال شهرستان‌های استان آشنا شود.

اين مجمع با حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، علی اکبر ابرقویی نژاد رئیس هیات فوتبال استان اصفهان، اعضاء مجمع و روسای هیات فوتبال شهرستان‌های استان اصفهان از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۱ در محل سرای ورزشکاران استان اصفهان برگزار می‌شود.

بررسی عملکرد علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد، در هیئت فوتبال اصفهان و همچنین هیئت‌های فوتبال شهرستانی و توجه به پیشرفت‌های فوتبال اصفهان در زمینه‌های مختلف از دیگر دلایل برگزاری این مجمع به شمار می‌رود.

بحث آسیاویژن، داوری و دوره‌های مربیگری در اصفهان از دیگر برنامه‌های مجمع عمومی سالیانه هیئت فوتبال اصفهان به شمار می‌رود.

به گزارش مهر، بعد از اتفاقات جنجالی سال گذشته هیئت فوتبال اصفهان و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، این نخستین حضور علی کفاشیان در اصفهان برای شرکت در برنامه‌های این هیئت به شمار می‌رود.

در سال‌های گذشته عملکرد علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد، رئیس هیئت فوتبال اصفهان همواره با انتقادات اهالی فوتبال یا مدیران کل وقت ورزش و جوانان و تربیت بدنی همراه بوده و حتی جواهری، مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان تا مرز درگیری با وی برای برکناری‌اش پیش رفت اما با این حال، کفاشیان، رئیس فدراسیون همواره نسبت به حمایت از وی اقدام کرده است.

 

کد خبر 2336137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha