۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۰۱

مواد کشتی آلاینده خلیج فارس به آزمایشگاه محیط زیست ارسال شد

مواد کشتی آلاینده خلیج فارس به آزمایشگاه محیط زیست ارسال شد

قشم - خبرگزاری مهر: مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم از ارسال مواد آلاینده کشتی متوقف شده در آبهای ساحلی شهر درگهان قشم به آزمایشگاه محیط زیست بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ولی الله آقا بابایی با بیان این مطلب گفت: نمونه های مواد آلاینده از کشتی تخلیه پساب در آبهای ساحلی شهر درگهان برای بررسی هرچه بیشتر به آزمایشگاه محیط زیست بندر عباس منتقل شده است.

وی افزود: نیروهای خدوم اداره کل حراست سازمان منطقه آزاد قشم با همکاری نیروهای محیط زیست این سازمان در بررسی های خود از کشتی توقیف شده به ضایعاتی از بارهای قبلی کشتی دست یافتند كه آسیب جدی به محیط زیست و آبزیان می رساند و آن را برای بررسی  به آزمایشگاه محیط زیست بندرعباس ارسال کردند.

مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم همچنین تاکید کرد: با توقیف کشتی آلاینده در سواحل شهر درگهان قشم، 15 کشتی دیگر در سواحل این شهر نیز که مشکوک به تخلیه پساب به آبهای خلیج فارس بودند توسط نیروهای تجسس این اداره کل، در دستور كار بررسی قرار گرفتند.

آقابابایی در پایان اظهار داشت: نیروهای تجسس حراست سازمان منطقه آزاد قشم با هماهنگی نیروهای دریابانی شهرستان قشم موفق شدند روز چهارم شهریور ماه جاری یک فروند کشتی آلاینده آبهای خلیج فارس را در سواحل شهر درگهان توقیف و کاپیتان آن را که تبعه کشور پاکستان بود به مراجع قضایی تحویل دهند.

 

 

کد خبر 2125283

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha