۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۲۸

رسولی‌نژاد:

کلنگ‌زنی پروژه‌های جدید ورزشی مشروط به پایان پروژه‌های نیمه تمام است

کلنگ‌زنی پروژه‌های جدید ورزشی مشروط به پایان پروژه‌های نیمه تمام است

اصفهان - خبرگزاری مهر: معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: کلنگ‌زنی پروژه‌های جدید ورزشی مشروط به پایان پروژه‌های نیمه تمام است و تا زمانیکه  پروژه‌های نیمه‌تمام به بهره‌برداری نرسند، کلنگ پروژه دیگری زده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد رسولی‌نژاد ظهر امروز پنجشنبه در مراسم افتتاحیه پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی استان اصفهان با اشاره به اهمیت توجه به پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در کشور اظهار داشت: بسیاری از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی درخواست‌های بسیاری برای کلنگ‌زنی پروژه‌های ورزشی در شهرستان‌های مختلف به ما ارائه می‌کنند اما اولویت کاری ما تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است.

وی افزود: قرار بر این شده که تا زمان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی کشور که تعداد آنها بسیار زیاد است، هیچ پروژه دیگری در کشور کلنگ‌زنی نشود.

معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه ما در کل کشور 3200 پروژه نیمه تمام ورزشی وجود دارد، تصریح کرد: تکمیل این پروژه‌ها به بودجه شش هزار و 500 میلیارد تومانی احتیاج دارد که این بودجه بسیار زیاد است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به زیرساخت‌های کشور گفت: همه باید زمینه توسعه زیرساخت‌های کشور را فراهم کنند و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام باعث گسترش ورزش در کشور می‌شود.

رسولی‌نژاد با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی استان اصفهان بیان داشت: استان اصفهان نزدیک به 300 پروژه نیمه تمام ورزشی دارد که تکمیل آن نیز در دستور کار مسئولان استان قرار گرفته و تلاش می‌کنیم که این پروژه‌ها را به بهره‌برداری برسانیم.

وی اضافه کرد: بودجه‌های مورد نظر برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی به وزارت ورزش و جوانان اختصاص داده شده اما امیدوارم که این ارقام به حساب ما واریز شود.

 

کد خبر 2125577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha