۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۸:۴۶

چهار پروژه ورزش روستایی استان مرکزی بهره برداری شد

چهار پروژه ورزش روستایی استان مرکزی بهره برداری شد

اراک - خبرگزاری مهر: چهار پروژه ورزش روستایی استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان٬ مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی و جمعی از مسئولان استان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش و جوانان عصر روز پنجشنبه در مراسم بهره برداري از سالن ورزشي شهداي روستاي هزاوه شهرستان اراك افزود: با برنامه ریزی صحیح هم می توان به مقامهای بالای ورزشی دست یافت.

حميد سجادي با تاکید بر اینکه مشکل ورزش کشور تنها نبود امکانات نیست اضافه کرد: بسياري از كشورهاي دنيا به ويژه در آفريقا از كمترين امكانات ورزشي برخوردارند اما ورزشكاران آنها در عرصه هاي جهاني بالاترين مقام ها را كسب مي كنند.

وی با اشاره به اینکه تنها ايجاد فضاهاي ورزشي نبايد مورد توجه قرار گيرد، اضافه کرد: توسعه فرهنگ ورزش و ورزش پهلوانی به جای قهرمانی از اين امر مهمتر است.

در اين آيين سالن ورزشي شهداي روستاي هزاوه شهرستان اراك در زمینی به مساحت ۳۶۰ متر مربع با اعتبار دو هزار و 516 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی از دیگر پروژه‌های افتتاح شد.

همچنین سالن ورزشی شهدای روستای ضامنجان در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع و اعتبار دو هزار و 316 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و ۶۱۴ میلیون ریال مطالبات پیمانکار افتتاح شد.

سالن ورزشی شهدای روستای استوه از توابع شهرستان خنداب در زمینی به مساحت ۳۶۰ متر مربع و دو هزار و 730 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی نیز با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان افتتاح شد.

سالن ورزشی شهدای روستای آقداش از توابع خنداب با اعتباری بالغ بر سه هزار و 113 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و در زمینی به مساحت ۳۶۰ متر مربع افتتاح شد.
 



                                                                                                                                               



 

کد خبر 2125623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha