۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۰۷

اظهار گلايه كادر فني كشتي؛

هیچکس سراغي از مسافران مجارستان نمي‌گيرد/ تمرين کشتی‌گیران در انزوا

هیچکس سراغي از مسافران مجارستان نمي‌گيرد/ تمرين کشتی‌گیران در انزوا

اعضاي كاروان كشتي ايران در حالي بصورت شبانه روزي خود را مهياي اعزام به رقابتهاي جهاني 2013 مجارستان مي كنند كه تاكنون هيچكدام از مسئولان ورزشي و سياسي دولت جديد براي بالابردن انگيزه اين ملي پوشان سري به خانه كشتي تهران نزده است.

به گزارش خبرنگار مهر؛ در حاليكه زمان زيادي تا اعزام آزاد و فرنگي كاران ايران به رقابتهاي جهاني مجارستان باقي نمانده، اردونشينان علاوه بر كمبودهاي چند ماه اخير، دچار نوعي دلسردي و انزوا نيز شده اند كه گفته مي شود به عدم توجه كافي مسئولان سياسي و ورزشي كشورمان به اين گوش شكسته ها مرتبط است.

پيش از اين رسم بود برخي از چهره هاي سياسي و ورزشي كشورمان در آستانه رقابتهاي جهاني و المپيك به خانه كشتي مي رفتند و با حضور در اردوهاي آماده سازي ملي پوشان باعث دلگرمي و ارتقاي انگيزه آنان مي شدند، اما متاسفانه در روزهايي كه همچنان شاهد تغيير و تحولات متعدد در عرصه هاي ورزشي و سياسي هستيم، كشتي گيران اعزامي به كلي فراموش شده اند و هيچكس سراغي از اين سربازان ملي نمي گيرد.

اين مساله تا حدي به چشم مي آيد كه حتي اعضاي كادر فني تيم هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي نيز براي دلجویي از شاگردانشان تعارف را كنار گذاشته و همگي به نوعي از مسئولان سياسي و ورزشي كشور اظهار گلايه كردند.

مربيان و كشتي گيران تيم ملي كه بايد تا كمتر از سه هفته ديگر در آوردگاه جهاني حضور يابند معتقدند با هر كمبود و كاستي در تداركات، عدم اعزام به تورنمنت هاي بين المللي و همچنين تعويق در پرداخت حقوق ساخته اند، اما انصاف نيست كه زير سايه بي توجهي و در انزوا راهي رقابتهاي جهاني شوند.

به گفته مربيان تيم هاي ملي كشتي، ورزشكاران اعزامي به رقابتهاي جهاني ماههاست كه بصورت شبانه روزي در خانه كشتي تهران حضور دارند و با توجه به دوري از خانواده و شهر و ديار خود به فكر كسب افتخار و سربلندي ايران هستند، در نتيجه بهتر است با حضور متوليان سياسي و ورزشي كشورمان به ويژه سرپرست جديد وزارت ورزش در خانه كشتي از انزوا و سرخوردگي خارج شده و همچون گذشته با روحيه و انگيزه بالايي راهي مسابقات جهاني شوند.

رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی بزرگسالان جهان طي روزهای 24 تا 31 شهریورماه در شهر بوداپست پایتخت مجارستان برگزار می شود.

کد خبر 2125641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha