۱۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱:۵۵

در آستانه رقابتهای جهانی مجارستان؛

آخرین وضعیت لشکری و یزدانی از زبان مربی تیم ملی

آخرین وضعیت لشکری و یزدانی از زبان مربی تیم ملی

مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در واکنش به خبر مصدومیت احسان لشکری و رضا یزدانی گفت: خوشبختانه این دو ملی پوش اعزامی به رقابتهای جهانی در وضعیت خوبی قرار دارند و هیچ مشکل و مصدومیت نگران کننده‌ای آنها را تهدید نمی کند.

رضا لایق در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: احسان لشگری در تمرین با جعفر دلیری از ناحیه رباط داخلی پا دچار مصدومیت شد که خوشبختانه با معاینات دقیق و اقدامات لازم پزشکی متوجه شدیم مشکل خاصی ندارد. البته وی دیروز استراحت داشت و به تازگی با تمرینات سبک و خاص، دوباره به جمع اردونشینان بازگشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا لشگری همچنان می تواند یکی از امیدهای اصلی تیم اعزامی به رقابتهای جهانی باشد گفت: احسان بارها نشان داده که مرد روزهای سخت است و حتی قبل از المپیک لندن نیز بارها دچار مصدومیت شد، اما همه دیدند که جانانه جنگید و با مدال برنز به ایران بازگشت. خوشبختانه او همچنان با همان روحیه و توانمندی تمرین می کند و کادر فنی تیم ملی را امیدوارتر از قبل کرده است.

مربی تیم ملی کشتی آزاد به رضا یزدانی هم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه یزدانی هم مشکل خاصی ندارد و بر خلاف برخی اخبار مبنی بر تشدید آسیب دیدگی او در تمرینات اردو باید گفت که وی تمرینات خوبی را پشت سر می گذارد و یکی از امیدهای اصلی تیم ملی در رقابتهای جهانی است.

لایق به بی توجهی برخی مسئولان سیاسی و ورزشی کشور نسبت به اردونشینان تیم ملی کشتی اشاره کرد و افزود: این کشتی گیران ماههاست که در اردو هستند و نیاز دارند از لحاظ روحی و روانی تقویت شوند. طبیعی است مسئولان و متولیان ورزش باید هم اکنون هنر خود را نشان داده و با حضور در خانه کشتی ، روحیه و انگیزه دو چندانی به کشتی گیران اعزامی دهند.

وی در خاتمه اظهار داشت: تمرینات تیم ملی کشتی آزاد ایران تا روز 21 شهریور ماه که زمان اعزام بچه ها به رقابتهای جهانی است همچنان ادامه دارد و ما سعی خواهیم کرد آزادکاران ملی پوش را در روزهای باقیمانده به اوج توان روحی و جسمی لازم برسانیم.

رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان طی روزهای 24 تا 31 شهریور ماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود.
 

کد خبر 2127684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha