۷ شهریور ۱۳۹۲، ۲۳:۵۹

غیبت گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن

 غیبت گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن

اصفهان - خبرگزاری مهر: با وجود اینکه قرار بود سرمربی تیم فوتبال نفت تهران عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های گروهی شرکت کند، گل‌محمدی از حضور در نشست خبری خودداری کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این قرار بود یحیی گل‌محمدی ساعت 19:30 امروز پنجشنبه در باشگاه ذوب‌آهن اصفهان به سئوالات خبرنگاران رسانه‌های گروهی پاسخ دهد اما او در این نشست شرکت نکرد.

مسئولان ذوب‌آهن برای اینکه بتوانند زمینه حضور گل‌محمدی در نشست خبری را فراهم کنند، ساعت این جلسه را به اولین ساعات شب تغییر دادند اما در حالیکه پرواز تیم نفت یک ساعت زودتر از کنفرانس خبری روی زمین نشست، گل‌محمدی در جلسه مطبوعاتی شرکت نکرد.

سرمربی نفت تهران در تماس با مسئولان ذوب‌آهن اعلام کرد که نمی‌تواند در نشست خبری با خبرنگاران حضور پیدا کند و خبرنگاران باید برای شنیدن صحبت‌های او نزدیک به یک ساعت معطل شوند که این مسئله با واکنش ذوبی‌ها مواجه شد.

هواپیمای تیم فوتبال نفت تهران ساعت 17 از فرودگاه مهرآباد تهران به سمت اصفهان پرواز کرده بود.

گل‌محمدی فصل گذشته و زمانیکه با تیم پرسپولیس تهران راهی اصفهان شده بود، در نشست خبری با خبرنگاران اصفهانی شرکت نکرده بود.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و نفت تهران در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 2125643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha