۸ شهریور ۱۳۹۲، ۲۰:۴۸

حواشی ذوب‌آهن - نفت تهران/

عصبانیت بوناچیچ از دود غلیظ در ورزشگاه فولادشهر/ مدافعی که پزشک شد

عصبانیت بوناچیچ از دود غلیظ در ورزشگاه فولادشهر/ مدافعی که پزشک شد

اصفهان - خبرگزاری مهر: در دقایق پایانی نیمه نخست بازی تیم‌های ذوب‌آهن و نفت تهران دود غلیظی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان جریان پیدا کرد، موضوعی که با عصبانیت لوکا بوناچیچ سرمربی تیم میزبان همراه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و نفت تهران در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 دقیقه امروز جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد که حواشی این مسابقه به شرح زیر است:

* ذوب‌آهن در این بازی سپهر حیدری را به دلیل محرومیت و محسن بیاتی‌نیا، وحید علی‌آبادی، علیرضا محمد، سعید عبدالله‌پور و مرتضی تبریزی را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

* استقبال اندک تماشاگران تیم ذوب‌آهن از این بازی به شدت قابل توجه بود و برای این بازی کمتر از هزار تماشاگر به ورزشگاه فولادشهر اصفهان آمده بودند.

* سینا عشوری، هافبک ذوب‌آهن در این مسابقه در پست غیر تخصصی‌اش یعنی مدافع راست به میدان می‌رفت و در نیمه نخست بازی در این پست نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.

* مهدی رجب‌زاده، مهاجم تیم ذوب‌آهن که در دقیقه 9 بازی گل برتری تیمش را به ثمر رساند، بعد از آن به شدت از سوی تماشاگران تشویق شد.

* در دقیقه 21 مسابقه گئورگ کاسپاروف، دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن به دلیل برخورد با بازیکن تیم نفت مصدوم شد و پس از 4 دقیقه تاخیر و مداوای سرپایی پزشکان ذوب‌آهن به بازی برگشت؛ نکته جالب اینکه هادی تامینی به پزشکان ذوب‌آهن برای درمان کاسپاروف کمک می‌کرد و بانداژ سر این بازیکن را می‌بست.

* اتفاقات قبل از بازی و فریادهای محمد جواهری، مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بعد از بازی هفته گذشته سپاهان در فولادشهر، در این بازی نیز ادامه داشت و صحبت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و مهدی تاج، سرپرست سازمان لیگ پس از گذشت دقایقی از آغاز بازی همچنان ادامه داشت.

* بر خلاف بازی‌های گذشته که معمولاٌ محمد یاوری به عنوان دستیار بوناچیچ در کنار زمین می‌ایستاد، در این بازی بوناچیچ از ابتدا در کنار خط طولی زمین مشغول هدایت بازیکنان تیم بود.

* روح‌الله عرب که در دقیقه 32 مسابقه گل دوم تیم ذوب‌آهن را به ثمر رساند، بعد از گلزنی مقابل نفت به شدت به خوشحالی پرداخت.

* خوشحالی نیمکت‌نشینان تیم ذوب‌آهن بعد از گل تیم نفت نیز بسیار قابل توجه بود و همه نیمکت‌نشینان ذوب‌آهن بعد از گل عرب وارد زمین شده و خوشحالی کردند.

* در دقایقی پایانی نیمه نخست بازی، دود غلیظی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان جریان یافت و این دود در زمین تیم نفت بیشتر از ذوب‌آهن به چشم می‌آمد.

* لوکا بوناچیچ، سرمربی تیم ذوب‌آهن و همچنین اصغر فروتن، سرپرست تیم اصفهانی در دقایق پایانی بازی با عصبانیت نسبت به دودی که در ورزشگاه فولادشهر بود، اعتراض کردند.

* گئورگ کاسپاروف، دروازه‌بان ذوب‌آهن در دقیقه 45 مسابقه با واکنش مناسب به ضربه ارسالی بازیکنان نفت، دروازه ذوب‌آهن را نجات داد.

کد خبر 2126019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha