۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۹:۳۰

حاشیه‌های دیدار ذوب‌آهن و نفت تهران/

جواهری و تاج دیدار ذوب‌آهن و نفت را برگزار می‌کنند/ درخواست برای کنار رفتن عوامل ابرقویی‌نژاد

جواهری و تاج دیدار ذوب‌آهن و نفت را برگزار می‌کنند/ درخواست برای کنار رفتن عوامل ابرقویی‌نژاد

اصفهان – خبرگزاری مهر: در شرایطی که مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تهدید کرده بود که دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و نفت تهران در صورت عدم همکاری کفاشیان لغو می‌شود، این اتفاق رخ نداد و جواهری و تاج دیدار ذوب‌آهن و نفت تهران را برگزاری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان روز پنجشیبه در مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌های گروهی اعلام کرد که در صورت عدم همکاری کفاشیان برای برکناری رئیس هیئت فوتبال اصفهان، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و نفت تهران برگزار نمی‌شود.

پس از آن بود که علی کفاشیان اعلام کرد ابرقویی‌نژاد همچنین رئیس هیئت فوتبال استان است و به همین منظور مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ عصر امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور پیدا کرد تا به مشکلات به وجود آمده سر و سامان دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان پیش از این بازی مدارکی در اختیار گرفته بود و در مدارکی که به مهدی تاج نشان می‌داد، در صدد بود که حقانیت خود را ثابت کند.

جواهری پس از آن تاکید کرد که عوامل هیئت قبلی از کنار زمین بیرون بیایند و کنار زمین نباشند اما تاج در صدد آرام کردن او بود.

پس از آن مدیرکل ورزش و جوانان استان و مهدی تاج اعلام کردند که هیئت فوتبال این بازی را برگزار نکرده و تاج و جواهری با همکاری باشگاه ذوب‌آهن آن را برگزار می‌کنند.

البته از عوامل هیئت فوتبال نام محمود فتوحی به عنوان هماهنگ‌کننده و محمد نطنزی به عنوان متصدی رسانه در لیست بازیکنان دیده می‌شود.

این دیدار تا دقایقی دیگر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز می‌شود.

 

کد خبر 2126013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha