۸ شهریور ۱۳۹۲، ۲۲:۰۷

محمد جواهری:

دیگر به قول اهالی فوتبال اعتماد نمی‌کنم/ ابرقویی‌نژاد به خاطر کوتاهی تاج در ورزشگاه بود

دیگر به قول اهالی فوتبال اعتماد نمی‌کنم/ ابرقویی‌نژاد به خاطر کوتاهی تاج در ورزشگاه بود

اصفهان – خبرگزاری مهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: قرار بود ابرقویی‌نژاد امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور پیدا نکند و تاج این قول را به ما داد اما با حضور او دیگر به قول اهالی فوتبال اعتماد نمی‌کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواهری با اشاره به دلایل حضورش در ورزشگاه فولادشهر اظهار داشت: شما دیدید که بر اساس صحبت‌های قبلی امروز آمدم و طبق توافقی که با تاج داشتیم، این بازی را برگزار کردیم؛ طبق حکمی که در تاریخ 7 مرداد اختیار قانونی به من واگذار شد و من هم حکم زدم و لاچیانی را تعیین کردم.

وی افزود: متاسفانه نه آقای ابرقویی‌نژاد و نه کفاشیان نمی‌خواهند رسما بپذیرند که من حکم قانونی دارم اما قانون اینگونه گفته و حاضرم در هر دادگاهی که برگزار می‌شود، شرکت کنم و صحبتم را با مدرک ارائه کنم و ابایی از این مسئله ندارم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: کفاشیان به صورت غیر قانونی این حکم ما را نپذیرفت و از قبل گفته بودم اگر آقایان نپذیرند، مانع این بازی می‌شوم و نمی‌گذارم برگزار شود؛ ما دیروز با تاج تلفنی صحبت کرده و امروز جلسه داشتیم و قرار شد من و تاج این بازی را برگزار کنیم.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون دلیل حضور عوامل قبلی هیئت فوتبال در این ورزشگاه و اینکه نام آنها در لیست بازیکنان قرار دارد، تصریح کرد: کاری ندارم اسم چه کسی در لیست آمده چون من با تاج در این زمینه صحبت کردم و گفتم اگر شما توافق کردید، به حرفتان گوش می‌دهم؛ من به عهدم وفا کردم و اگر می‌بینید عوامل هیئت قبلی آمدند، به تاج بر می‌گردد و من این گله را از تاج دارم.

جواهری گفت: بر اساس توافق قرار بود عوامل هیئت قبلی در ورزشگاه فولادشهر حضور پیدا نکنند و اگر اینگونه نشده، از خود تاج بپرسید چون اگر تاج بر اساس حکم عمل نکرده، او کوتاهی کرده است.

وی بیان داشت: برخی جوسازی کرده بودند که اگر بازی برگزار نشود، آبروی اصفهان می‌رود و اینگونه برخورد کردم که به اعتبار فوتبال اصفهان ضربه نخورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: آقای تاج به من گفت که در این بازی حساسیت کمتر به خرج دهید و من گفتم بر اساس حکمی که دارم می‌توانم عملا با آنها برخورد کنم و حالا آقایان اصرار دارند و مطمئن باشید که از بازی بعد به صورت کامل لاچیانی و تیمش برگزار کننده بازی هستند و اگر این روند ادامه پیدا کند، بازی بعد رسما اعلام می‌کنیم که بازی برگزار نمی‌شود.

وی گفت: تاج از من خواست که بازی را با آرامش برگزار کنیم و اگر لغو شود به برنامه تیم ملی و لیگ ضربه می‌خورد اما از فردا می‌بینید که اینچنین نخواهد بود و ابرقویی‌نژاد دیگر در هیئت فوتبال استان حضور نخواهد داشت و لاچیانی کارها را انجام می‌دهد.

در این لحظه ابرقویی‌نژاد، رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان وارد ورزشگاه فولادشهر شد و مدیرکل ورزش و جوانان استان، نسبت به این مسئله واکنش نشان داد.

جواهری بعد از حضور ابرقویی‌نژاد در ورزشگاه فولادشهر اصفهان گفت: من امروز مزد اعتمادم را به آقای تاج گرفتم و متوجه شدم که به قول اهالی فوتبال نمی‌شود اعتماد کرد و اگر به همین وضعیت باشم، هفته آینده بازی را برگزار نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: امروز درس گرفتم که به صحبت‌های اهالی فوتبال اعتماد نکنم و یکشنبه آینده تکلیف همه چیز را مشخص می‌کنم و اگر جلسه برگزار شد و نتیجه قانونی تعیین و تصویب شد، در خدمتتان هستیم و اگر نه به هیچ عنوان این مسئله را قبول نمی‌کنیم.

کد خبر 2126032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha