۸ شهریور ۱۳۹۲، ۲۱:۳۶

حواشی دیدار ذوب‌آهن - نفت تهران/

ابرقویی‌نژاد در فولادشهر و عدم مصاحبه تاج/ جنگ بالا گرفت!

ابرقویی‌نژاد در فولادشهر و عدم مصاحبه تاج/ جنگ بالا گرفت!

اصفهان - خبرگزاری مهر: سرپرست سازمان لیگ برتر فوتبال در مورد اتفاقات هیات فوتبال استان اصفهان و تصمیم اداره کل ورزش این استان در خصوص معرفی سرپرست جدید برای این هیات، حاضر به مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌های گروهی نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج که برای سر و سامان دادن اوضاع هیات فوتبال استان اصفهان و صحبت با مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان به ورزشگاه فولادشهر آمده بود، با وساطت او بازی ذوب‌آهن و نفت تهران برگزار شد. همچنین پس از آن مهدی تاج و محمد جواهری، با یکدیگر در جایگاه ویژه ورزشگاه فولادشهر حضور داشتند و صحبت می‌کردند.

در بین دو نیمه مسابقه و در شرایطی که محمد جواهری، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در صدد مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌های گروهی بود، علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد، رئیس هیات فوتبال استان اصفهان وارد ورزشگاه فولادشهر شده و در جایگاه ویژه ورزشگاه نشست.

جالب اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان در محل انجام مصاحبه بازیکنان در ورزشگاه فولادشهر مشغول مصاحبه با خبرنگاران بود و همزمان ابرقویی‌نژاد اعلام می‌کرد که جواهری حقی در ورزش استان اصفهان ندارد.

حضور ابرقویی‌نژاد در ورزشگاه فولادشهر اصفهان باعث شد که خبرنگاران بازی ذوب‌آهن و نفت را رها کرده و همه توجه خود را معطوف اتفاقات حاشیه‌ای آن کنند. البته در شرایطی که محمد جواهری، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان مشغول ترک ورزشگاه فولادشهر بود، ابرقویی‌نژاد، رئیس هیات فوتبال استان اصفهان وارد ورزشگاه شد که این مسئله با واکنش او مواجه شد.

پس از آن جواهری به دفتر ورزشگاه فولادشهر که مهدی تاج، داوود شیران و غلام ابراهیمی در آن حضور داشتند رفت، با حالت قهر از آن خارج شد و ورزشگاه فولادشهر اصفهان را ترک کرد. جواهری پیش از خروج از ورزشگاه، مصاحبه تندی علیه مهدی تاج و فوتبالی‌ها کرد.

مهدی تاج، سرپرست سازمان لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حاضر به مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌های گروهی پیرامون اتفاقات هیئت فوتبال استان اصفهان نشد.

کد خبر 2126028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha