۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۱۰

اسماعیل پور در گفتگو با مهر:

حمایت آقایان از من بسیار عجیب است/ به همکاری با خادم افتخار می‌کنم

حمایت آقایان از من بسیار عجیب است/ به همکاری با خادم افتخار می‌کنم

مربی سازنده مازندرانی و عضو کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد ایران در واکنش به برخی اظهارات گفت: حمایت و دلسوزی برخی همکاران مازنی از من بسیار عجیب است و من بدون توجه به این مسایل به همکاری با رسول خادم افتخار می کنم.

محمود اسماعیل پور که شاگردان زیادی را به عرصه ملی کشتی ایران معرفی کرد در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: حضور در کادر فنی تیم ملی برای من افتخار است و من بدون توجه به اظهارنظرهای مغرضانه اخیر فقط و فقط به آماده سازی کشتی گیران و مسئولیت های محوله از سوی خادم فکر می کنم.

وی تصریح کرد: آماده سازی و تمرینات ملی پوشان اوزان 60 و 96 کیلوگرم در اردوی تیم ملی با من است و طبق نظر رسول خادم کوچینگ این کشتی گیران در رقابتهای جهانی مجارستان نیز بر عهده من گذاشته شده است. به همین دلیل هنوز از برخی اظهارات تعجب می کنم و مطمئنا نیازی به دلسوزی برخی دوستان هم استانی ندارم.

این مربی سازنده مازنی گفت: سالها بدون هیچ ادعا و چشم داشتی در شهرستان جویبار به تمرین و تربیت قهرمانان بزرگی مشغول بودم که هر کدام برای ایران افتخارات زیادی کسب کردند. خوشبختانه در طول این سالیان هیچگاه به فکر رسیدن به کادر فنی تیم ملی و استفاده های شخصی نبودم و سعی کردم بر خلاف برخی دوستان و همکاران، فقط و فقط  به رشد و اعتلای کشتی کمک کنم. هم اکنون نیز افتخار می کنم سه نفر از شاگردانم در ترکیب تیم ملی اعزامی به رقابتهای جهانی مجارستان هستند و همین موضوع خستگی سالها تلاش و ممارست را از بین می برد.

اسماعیل پور در خاتمه گفت: نیازی به دلسوزی و مدافع ندارم چراکه همواره با عشق کار کردم و هم اکنون نیز به همکاری در کنار رسول خادم و کادر فنی افتخار می کنم.

کد خبر 2125819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha