۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۴:۱۵

پيشكسوتان ورزش‌هاي زورخانه‌اي و پهلواني كردستان تجليل شدند

پيشكسوتان ورزش‌هاي زورخانه‌اي و پهلواني كردستان تجليل شدند

سنندج – خبرگزاري مهر: طي مراسمي در سنندج شماري از پيشكسوتان و همچنين ورزشكاران خردسال ورزش هاي زورخانه اي و پهلواني كشور مورد تقدير و تجليل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز جمعه در محل زورخانه پهلوان نادر سنندج شماري از پيشكسوتان ورزش هاي زورخانه اي و پهلواني كردستان به همراه تيم خردسالان اين استان مورد تقدير و تجليل قرار گرفتند.

در اين مراسم كه با حضور جمعي از مديران ادارات و سازمان هاي دولتي و به مناسبت روز ورزش هاي زورخانه اي و پهلواني برگزار شد، پنج پيشكسوت ورزش هاي زورخانه اي و پهلواني استان كردستان مورد تقدير و تجليل قرار گرفتند.

در اين مراسم كه از سوي هيئت ورزش هاي زورخانه اي و پهلواني استان كردستان برگزار شد، همچنين اعضاي تيم خردسالان و نونهالان استان كه در مسابقات قهرماني كشور موفق به كسب عنوان سوم شده بود نيز تقدير و تجليل به عمل آمد.

در مراسم امروز از حسن ديواني، نبي كردي، صالح سيد الشهدايي، محي الدين ديواني و فريبرز نوروزي به عنوان پيشكسوت ورزش هاي زورخانه اي استان كردستان تقدير به عمل آمد.

سرپرست هيئت ورزش هاي زورخانه اي و پهلواني استان كردستان نيز در اين مراسم عنوان كرد: با مشاركت و حضور خود فعالان اين رشته زمينه براي اعتلا ورزش هاي زورخانه اي و پهلواني بيش از گذشته در كردستان فراهم مي شود.

حسن باباي بيان كرد: كردستان مهد ورزشهاي زورخانه اي و پهلواني است و انتظار مي رود كه بتوانيم با جذب حامي هاي مالي زمينه را براي توسعه اين بخش فراهم كنيم.

در اين مراسم علاوه بر برگزاري مراسم هاي فرهنگي از سوي گروه دف نوازي، شماري از كهنه سواران ورزش هاي زورخانه اي استان كردستان وارد گود شدند و به اجراي برنامه پرداختند.

کد خبر 2125841

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha