۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۵۱

جام جهانی فوتبال نوجوانان امارات؛

موافقت تونس با برگزاری دیدار با ایران/ پیگیری وضعیت نکونام و کاظمیان

موافقت تونس با برگزاری دیدار با ایران/ پیگیری وضعیت نکونام و کاظمیان

مسئولان تیم فوتبال زیر 17 سال تونس با برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم فوتبال زیر 17 سال ایران موافقت کردند، دیداری که در صورت توافق ایران در بندرعباس برگزاری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از رایزنی مسئولان فدراسیون فوتبال در زمان قرعه کشی جام جهانی نوجوانان در امارات با مسئولان فدراسیون تونس برای برگزاری دیدار تدارکاتی سرمربی این تیم آفریقایی با برگزاری این بازی موافقت کرد.

الزواوی سرمربی تیم زیر 17 سال تونس ظهر امروز در تماس با هوشنگ مقدس مشاور امور بین الملل فدراسیون فوتبال که در امارات حضور دارد، اعلام کرد: این تیم روز هشتم اکتبر به بندرعباس می آید تا در روزهای نهم و دوازدهم اکتبر با تیم زیر 17 سال ایران بازی کند که تمام هزینه‌های این سفر هم برعهده تونسی‌ها خواهد بود. البته برگزاری این دیدار پس از توافق مسئولان تیم ملی ایران با زمان و محل برگزاری قطعی خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال تونس که پیشینه هدایت تیم های الشارجه و الشعب امارات را دارد در این تماس همچنین وضعیت جواد نکونام، مهرداد معدنچی و جواد کاظمیان که در این تیم های اماراتی سرمربی آنها بود، پیگیری کرد که وقتی متوجه شد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران شده، بسیار خوشحال شد.

هوشنگ مقدس در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تایید این اخبار اظهار داشت: در امارات همچنین با مسئولان تیم ونزوئلا هم به توافقاتی دست یافتیم و قرار است آنها هفته آینده نظر نهایی خود را در خصوص زمان برگزاری بازی با تیم نوجوانان ایران اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، شاگردان علی دوستی‌مهر در جام جهانی نوجوانان با تیم های آرژانتین، کانادا و اتریش هم‌گروه شدند و در نخستین گام به مصاف تیم آرژانتین خواهند رفت.

کد خبر 2125969

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha