۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۹:۴۷

هفته هفتم لیگ برتر؛

پرسپولیس در نیمه اول فولاد را شکست داد/ عالیشاه دربی را از دست داد

پرسپولیس در نیمه اول فولاد را شکست داد/ عالیشاه دربی را از دست داد

تیم فوتبال پرسپولیس با شروع توفانی که داشت در همان دقایق ابتدایی دو گل به تیم فولاد خوزستان زد تا صدرنشین لیگ برتر را در پایان نیمه اول با شکست به رختکن بفرستد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال با دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان آغاز شد. در این دیدار که با قضاوت تورج حق‌وردی در ورزشگاه آزادی تهران در جریان است تیم پرسپولیس در پایان نیمه اول با دو گل برابر صدرنشین لیگ برتر به برتری دست یافت.

هر دو گل قرمزها در دقایق ابتدایی به دست آمد. ابتدا در دقیقه 5 سانتر از جناح راست را فرزاد حاتمی که تحت فشار سیدصالحی قرار داشت به اشتباه درون دروازه خودی قرار داد و در دقیقه 11 نیز سیدجلال حسینی که بازوبند کاپیتانی را بر بازوی خود داشت ضربه کرنر از جناح چپ را با یک ضربه سر درون دروازه فولاد جای داد.

بعد از این دو گل فولادی ها کمی جلو کشیدند اما بار دیگر این پرسپولیس بود که خطرساز شد. در دقیقه 20 این نیمه بود که پیام صادقیان روی یک ضد حمله ضربه خطرناکی را به سمت دروازه حریف شلیک کرد که توپ این بازیکن به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت. فولاد پس از این صحنه چندین بار برای رسیدن به دروازه میزبان تلاش کرد ولی حملات این تیم چندان پرفشار نبود.

با وجود این که پرسپولیس نیمه اول را به سود خود پایان داد اما اخطاری که عالیشاه به خاطر تمارض از داور مسابقه دریافت کرد کام همه قرمزها را تلخ کرد چرا که این بازیکن را سه کارته کرد تا بدین ترتیب او دربی را از دست بدهد.

کد خبر 2126009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha