۸ شهریور ۱۳۹۲، ۲۳:۰۵

بوناچیچ بعد از پیروزی ذوب‌آهن:

سیستم نفت بر پایه فوتبال انگلیسی بود/ همه امید ذوب‌آهن به اردوی تیم ملی بود

سیستم نفت بر پایه فوتبال انگلیسی بود/ همه امید ذوب‌آهن به اردوی تیم ملی بود

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: سیستم تیم نفت تهران در دیدار با ذوب‌آهن بر پایه فوتبال انگلیسی بود اما ما توانستیم مقابل این تیم و این سیستم نتیجه بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، لوکا بوناچیچ شامگاه جمعه پس از پیروزی تیمش مقابل نفت تهران ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: باید بگویم ما جدای از اینکه ما در دقایق آخر دو گل خوردیم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم زیرا نباید فراموش کنید نفت تیم قلدری است و سیستم فوتبال آنها سیستم انگلیسی بر پایه سانترهای بلند بود.

وی در ادامه افزود: درست است که اختلاف از سه گل به یک گل رسید اما به هر حال ما سه امتیاز را گرفتیم و این دومین برد پیاپی ما بود و امیدوارم که با توجه به روحیه این پیروزی هفته‌های آینده بازی‌های بهتری انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد شرایط بدنی بازیکنان و اینکه در 20 دقیقه آخر کم آوردند، تصریح کرد: از قبل می‌دانستیم بازیکنان نفت از نظر بدنی تیم قوی‌تری از ما دارند اما بازیکنانی مثل مسلمان، فرهادی و رجب‌زاده در 60 دقیقه اول با پاس‌کاری‌های کوتاهی که انجام دادند، کار را برای پیروزی راحت‌تر کرده و من تلاش می‌کنم که بازی تک‌ضرب مشخصه فوتبال ذوب‌آهن قرار گیرد اما به هر حال تیم ما هنوز در فشار فصل قبل است و برای بهبود زمان احتیاج داریم.

وی همچنین خاطرنشان کرد همه امید ما به اردوی تیم ملی در پرتغال بود تا در این 20 روز استراحت، بتوانیم اردوی مناسبی برویم و روی شرایط بدنی بازیکنان کار کنیم اما از بدشانسی ما اردو لغو شد.

بوناچیچ پیرامون اینکه بازیکنان در 20 دقیقه پایانی تمام شده دانستند و بازی را رها کردند، گفت: با شما موافقم اما کار خاصی برای این تفکر بازیکنان نمی‌شود انجام داد و آنها بعد از گل سوم فکر کردند کار تمام شده است؛ البته این را مد نظر داشته باشید که ما علیرضا محمد و سپهر حیدری را نیز نداشتیم اما سایر بازیکنان بازیکنان باتجربه‌ای هستند و نباید فضا را در اختیار تیم حریف قرار دهند که دو گل یکسان به ما نزند.

وی در ادامه یادآور شد: دو گل خورده ما به خاطر این بود که تمرکز فردی بازیکنان در این صحنه‌ها به هم ریخت، البته شماره ده تیم حریف، رضا نوروزی خیلی پر تلاش بود و اکثر توپ‌های هوایی را روی سر دفاع ما زد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پیرامون حاشیه‌های پیرامون مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و هیات فوتبال این استان و تاثیر آن بر بازی ذوب‌آهن که منجر به حاشیه‌هایی پیرامون لغو این بازی شد، گفت: من در نشست خبری روز گذشته این مساله را شنیدم و فکر نمی‌کنم این اتفاق پیش از این جایی بوده باشد که به دلیل یک اختلاف بازی لغو شود اما خوشحالم که ما در کل این بازی را بردیم و همه چیز خوب از آب در آمد.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و نفت تهران با پیروزی سه بر دوی ذوب‌آهن به پایان رسید.

 

کد خبر 2126065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha