۸ شهریور ۱۳۹۲، ۲۰:۱۸

حواشی تیم پرسپولیس - فولاد؛

بازگشت حقیقی به ترکیب اصلی و نیمکت نشینی نوری/ غیبت مشکوک کی‌روش!

بازگشت حقیقی به ترکیب اصلی و نیمکت نشینی نوری/ غیبت مشکوک کی‌روش!

تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در حالی به مصاف هم رفتند که کارلوس کی روش و هیچ کدام از دستیاران وی برای تماشای مسابقه به ورزشگاه نیامده بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در چارچوب مسابقات هفته هفتم لیگ برتر از ساعت 19 امروز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته اند که این مسابقه حواشی زیر را در پی داشته است.

* قبل از شروع بازی در ورزشگاه آزادی هفته دولت گرامی داشته شد.

* بازیکنان دسته گل های خود را به تمثال شهیدان رجایی و باهنر تقدیم کردند.

* رضا حقیقی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از چند هفته مصدومیت و دور بودن از میادین، این هفته مقابل فولاد در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار گرفت این در حالی است که محمد نوری دیگر هافبک پرسپولیس نیمکت نشین شد.

* در حاشیه دیدار پرسپولیس و فولاد تماشاگران پرسپولیس که تعداد آنها به حدود 30 هزار نفر می رسید برای تیم استقلال یک هفته قبل از دربی کری خواندند و شعار شش تایی ها را  به رخ آبی ها کشیدند. همچنین تماشاگران علیه فرهاد مجیدی  مهاجم استقلال شعارهای سر دادند.

* با نیمکت نشینی محمد نوری ، غلامرضا رضایی و هادی نوروزی، بازوبند کاپیتانی پرسپولیس به سید جلال حسینی مدافع ملی پوش سرخپوشان رسید.

* محسن بنگر مدافع پرسپولیس بعد از گل اول این تیم مستقیم به طرف 200 تماشاگر فولادی حاضر در ورزشگاه رفت و شادی خود را مقابل آنها انجام داد.

* صندلی های طبقه پائین ورزشگاه آزادی به خاطر فروش الکترونیکی بلیت ها کاملا شماره گذاری شده است. همچنین تعدادی از پله های ورودی به صندلی ها رنگ آمیزی شده و در میان تماشاگران خودنمایی می کند.

 * اسکوربرد ورزشگاه در 15 دقیقه ابتدایی مسابقه خراب بود و در حالی که پرسپولیس با نتیجه 2 برصفر از فولاد پیش بود این اسکوربرد نتیجه را صفر بر صفر اعلام کرد البته این مشکل بعد از 15 دقیقه رفع شد.

* امید عالیشاه هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نخست بازی با فولاد یک کارد زرد گرفت تا دیدار دربی را در هفته آینده به خاطر سه اخطاره بودن از دست بدهد.

* در حالی که کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای تماشای مسابقات لیگ به ورزشگاه آزادی می آمد وی این هفته به صورت مشکوکی غایب بود. کی روش در حالی به ورزشگاه آزادی نیامده است که طی هفته گذشته با سازمان لیگ برای برنامه ریزی اردوهای تیم ملی به مشکل خورده بود.

کد خبر 2126016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha