۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰:۱۱

علی کفاشیان:

از کی‌روش خواستیم دیگر مصاحبه نکند/ اسپانسر را معرفی می‌کنیم

از کی‌روش خواستیم دیگر مصاحبه نکند/ اسپانسر را معرفی می‌کنیم

رئس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه از کی‌روش خواسته‌ایم دیگر مصاحبه نکند گفت: سرمربی تیم ملی تا دو هفته دیگر به تهران برمی‌گردد و صحبت‌هایی که در مورد قهرش مطرح شده صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان که این روزها در تلاش است تا زمینه برطرف شدن مشکلات مالی فدراسیون فوتبال را فراهم کند در مورد آخرین وضعیت کارلوس کی روش گفت: بعد از دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس کی روش از فدراسیون فوتبال مرخصی گرفت. البته ما هم چند ماموریت به ایشان دادیم تا برای تیم ملی انجام دهد.

کفاشیان ادامه داد: بحث هایی که در مورد قهر او مطرح می شود صحت ندارد و قطعا کی روش تا دو هفته آینده به تهران بازخواهد گشت. ما هم در تلاشیم تا مشکلات تیم ملی را حل کنیم و با فراهم کردن منابع مالی زمینه برگزاری اردوها را فراهم کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال که با برنامه نود گفتگو می کرد با بیان اینکه از کی روش خواسته ایم تا از این به بعد مصاحبه نکند خاطرنشان کرد: البته در گفتگویی که با کی روش داشتم ایشان گفتند که این حرف ها را نزده اند. قرار شد متن صحبت هایش را برای ما ایمیل کند تا ببینیم چه حرف هایی زده است.

علی کفاشیان در مورد فراهم کردن بازی های تدارکاتی برای تیم ملی نیز گفت: تلاش هایی در این زمینه صورت گرفته و از آقای کی روش هم خواسته ایم که در این زمینه تلاش کند. امیدواریم بتوانیم شرایط خوبی را برای تیم ملی فراهم کنیم.

وی در مورد برطرف شدن مشکلات مالی فدراسیون فوتبال نیز گفت: خوشبختانه جلسه خوبی با سرپرست وزارت ورزش و جوانان داشتیم که ایشان قول مساعدت دادند و تصور من این است که تا بعد از جام جهانی دیگر مشکل مالی نخواهیم داشت. ضمن اینکه اسپانسر تیم ملی نیز بزودی معرفی خواهد شد.

کد خبر 2132502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha